liegt hij of niet?

hallo girlscene dames,
ik heb een probleempje en hoop dat jullie me kunnen helpen!
3 jaar geleden leerde ik D kennen en 3 jaar later kwam ik hem weer eens tegen en hadden we wat gepraat en hadden maandag film gekeken en het was zo gezellig dat die de volgende dag ook kwam en toen hadden we gezoend. Nu is het zo dat we elkaar leuk vinden en meer gaan afspreken. nu hoorde ik van een vriendin die met G omgaat en G is een vriend van D, dat hij friends with benefits is met zijn goede vriendin M. Dus ik dacht wtf dus ook op dit moment dat wij hebben afgesproken en we in the flow zitten of hoe zit dat? dus ik heb hem ermee geconfronteerd en toen zei die dat het niet waar was en hij wou weten van wie ik dat had . ik heb hem niet verteld van die omdat ik dat niet mag van diegene. Nu hoorde ik van een vriendin dat die M er wel om bekend staat om zulke dingen te kunnen doen. Wat moet ik nu doen wie moet ik nu geloven ? waarom zou een vriend van hem mij dit vertellen en waarom zou een vriend van hem een leugen over hem vertellen?

help ik weet niet wie of wat te geloven
en vind hem echt super leuk!

xx sad girl

Hoe moeten wij dit nou weten…

Waar het op neer komt is dat je hem niet kan vertrouwen. Is dit een reden om met hem te blijven afspreken? Iets wat je jezelf moet gaan afvragen denk ik… Of hij liegt kan je nooit weten, maar je weet wel dat je hem niet vertrouwd. Ik zou zeggen; op zoek naar iemand die je wel kan vertrouwen. :upside_down_face:

Ik weet niet of hij liegt of de andere. Ken je die goede vriendin van hem, als je het echt heel graag wilt weten kun je het ook aan haar vragen

thanks voor jullie reactie :slightly_smiling_face:
ik ben heel moeilijk in vertrouwen omdat dat al zo vaak is beschadigd en ik ga er vandaag over praten en hoop dat ik de juiste beslissing maak.
en inderdaad zoals jullie zeggen achter de waarheid kom je nooit helaas…
moeilijke situatie helaas