liegend vriendje

me vriendje heeft van alles gelogen, ik heb hem al een keer vergeven.
wat moet ik doen?

Waarover heeft hij gelogen?

Ik zou daar niet mee kunnen leven. Ik zou het dus uitmaken.

liegende vriendjes zijn not done!

nouu. mijn vriendje en ik hadden zeg maar al een relatie, het was niet officieel aan maar ik ging wel naar zijn huis, we hadden al gezoend blabla. en hij heeft toen een week voordat we kregen met me bf gezoend.

hij zei ook tegen mij vriendin dat hij die tijden terug wou en alles.:S

misschien is dit niet wat je wil horen; maar laat die jongen lekker lopen.

uitmaken
hij is een grote klote eikel
dat weet ik nu al
en ik ken hem niet eens…

wow droog berichtxd

ik heb al 9 maanden, dus ik vind moeilijk om het uit te maken, het is al zolang geleden. maar ik lees net die gesprekgeschiednis van hun gesprekken zeg maar…

En hoe zijn die dan?

ik mis je , ik hou van je. AA (L) DD voor altijd en langer, vorige week wou je met me zoenen .
blabla.
maar ook roddels over mij, me bf zei die dna…
maa dat is niet echt me bf meer ;s

Erh, nasty…

Hoe ben je erachter gekomen? vertelde hij het je of…?

ik had al een keer ruzie met hem omdat hij met een ander meisje mailen 3 weken voor dat we hadden (en toen hadden we allang gezoent) ook van DD (L) NN alles. iik dacht dat de gespreksgeschiedenis het niet deden maar nu in een keer wel … ;S

die had hij gestuurd toen, dat moest van mij…

wat wil je dan, een relatie verder behouden met in je achterhoofd de gedachte dat hij je gewoon flink genaaid heeft? Sometimes its hard, to follow your heart. haha dat hoor ik nu echt heel toevallig in een liedje;p

Uitmaken.

hoe moet ik dat brengen dan? ik bedoel, het is me eerste echte vriendje en weet niet zo goed hoe dat allemaal moet enso;s

ehm nouja heb je er überhaupt al eens met hem goed over gepraat? zeg gewoon dat je er mee zit, en je het niet kan vergeten/vergeven whatever. vertrouwen is echt de basis van een relatie, vertrouw je hem nu nog?

“… ik wil geen relatie met iemand die ik niet volledig kan vertrouwen”.

ik weet wel dat hij dit nooit meer zou doen maa ik krijg het gwn niet uit me hoofd :S

ppffffff.
dumpen die hap!
je verdient beter dan die “bf” en jongen…

begrijpelijk, wat denk je dat het beste voor jezelf is? dat moet je doen.