Liegen

Ik ga sinds 29 oktober vorig jaar met mijn vriend, het ging altijd goed totdat hij met vriendinnen/kennissen van mij begon te flirten (flirten in de zin van ; “Ik ga vanavond bij je in bed kruipen”). Het is een tijd uit geweest en hij heeft veel gelogen over het flirten, ik heb namelijk screenshots gestuurd gekregen van de meisjes. Uiteindelijk na flink doordrammen heb ik uit hem gekregen dat het inderdaad zo was, toen ik hem vroeg waarom kreeg ik als antwoord: “Because I am stupid”… :hammer:

Ook heeft hij terwijl hij met mij bezig was een ander meisje gezoend terwijl ze wel onder invloed waren, dat heeft hij ook ontkent en later toch toegegeven.

Ik vertrouw hem tot op een zekere hoogte toch wel, maar ik wordt gewoon misselijk als ik al die dingen terug lees en ik word er ook heel onzeker van. Ik ben niet de allermooiste, maar ik mag er wel wezen al zeg ik het zelf :cold_sweat: Ik krijg vaak genoeg berichtjes en als ik uitga word ik vaak genoeg versierd, maar ik sla alles af. Zelf is mijn vriend heel jaloers, veel vriendinnen van mij zeggen ook dat hij juist jaloers is omdat hij zelf niet te vertrouwen is.

Dit wou ik gewoon even kwijt en ik vroeg me af wat jullie meningen hierover zijn en wat jullie zouden doen.

Ik denk dat dat voor een groot gedeelte ook wel klopt, een strontjaloers persoon is meestal zelf niet eens te vertrouwen. Ik vind die gozer een eikel en ik vind dat je beter verdiend, als een jongen dat bij mij zal flikken zal ik zo ontiegelijk boos zijn :’) ben je wel eens goed boos op hem geworden?

Ik zou hem niet meer kunnen vertrouwen en dus geen relatie met hem kunnen hebben. Hij liegt tegen je. Het is niet dat hij niks zegt en dat je het aan hem vraagt en hij dan meteen toegeeft, nee eerst hangt hij nog een ander verhaal op en ontkent hij dingen. Ik zou hem noooit meer kunnen geloven met alles wat hij zegt. Ik vraag me af hoelang je dit kunt gaan volhouden

Ik ben de laatste keer heel boos op hem geworden en sindsdien heeft hij niks meer geflikt. Hij weet wel dat hij fout is geweest, maar het meest waar ik ook mee zit is dat ik er zo onzeker door ben geworden wat totaal niet mijn ding is.

Ik snap dat je hier onzeker van word (ik zal er zelf ook onzeker van worden). Gelukkig dat hij nadat je goed boos op hem bent geworden niet meer heeft zitten rotzooien! Gaat het nu verder wel weer goed tussen jullie? Vertel je hem ook dat hij je onzettend onzeker heeft gemaakt doorwat hij jou heeft aangedaan?

Het gaat de laatste tijd wel oké tussen ons. Hij weet niet dat het mij zo onzeker heeft gemaakt, maar ik zal daar wel met hem over praten… Dat is echt een goed idee van je! :wink:

Ik geloof zelf dat, als iemand heel erg jaloers is, diegene zelf iets te verbergen heeft.
Je zegt dat je misselijk word als je die dingen (bedoel je hiermee die screenshots?) terug leest, verwijder ze dan!

Ik zou hem meteen dumpen. Iemand anders kussen, dat kan je vergeven… Als je vriend al kruipend om je vergeving vraagt. Als meneer eerst zit te liegen, dan is het meteen exit. En dan al de bijkomende rommel, nee, zo iemand moet je volgens mij echt niet in je leven hebben.

Mag ik vragen hoe je nu zo zeker weet dat hij nu niks meer doet?

Dat weet ik natuurlijk niet zeker, ik ga er niet vanuit omdat ik de laatste tijd niks heb gehoord. Maarja …

Maar hij zegt zelf ook niks tegen je, dus je kan het nooit zeker weten nu. Of je moet hem daar echt in vertrouwen, maar ik denk niet dat ik dat zou kunnen na dat gelieg van hem… Begrijp me niet verkeerd, kan zijn dat hij nu ineens een lieverd is, maar ik zou daar nogal mijn twijfels over hebben. Daarom voel jij je ook zo onzeker nu.

Die uitspraak vind ik dus echt niet kloppen, ik zelf ben een vrij jaloers persoon als het om mijn vriend gaat maar ik weet nu al zeker van mezelf dat ik nooit vreemd zou gaan en ik ben een van de weinige mensen (hoe ik het soms lees op social media) die mezelf wel kan beheersen/gedragen als ik wat op heb.

Overigens zou ik als ik jou was je vriend niet meer vertrouwen. HIJ IS VREEMDGEGAAN. HIJ LIEGT TEGEN JE. Meid, je kunt beter krijgen. Dit is echt not done en vooral omdat jullie relatie nog niet eens zo heeeeel lang was/is.