mn vriendin liep langs men vriend zn huis en smste mij dat hij thuis was. Ik stuurde mn vriend een smsje, dat mn vriendin by zn auto stond en daarop reageerde hij: je moet niet liegen daar hou ik niet van. Ik sms; ik lieg helemaal niet. Hij smste: ik ben by mn broer , daar ben ik heen met de auto. Dus ondertussen belde ik met mn vriendin. Ze zei ik ga er wel weer heen, kijken of ik het goed gezien heb. Toen was mn vriendin er en hoorde ik mn vriend op de achtergrond naar haar schreeuwen dus hij was thuis… Mn vriend flipte helemaal tegen mn vriendin. Mn vriendin zit nu thuis te huilen… Mn vriend liegt dus tegen me , wat moet.ik nu doen? Xx
Ik snap je niet helemaal, maar laat het waaien. Zo belangrijk is het niet. Als hij er klaar voor is vertel hij het heus wel. Het kan toch zo zijn dat zijn broer problemen heeft en dat eerst zelf wil oplossen?
*weg- moest ff testen of ik hier wel een bericht kon plaatsen, girlscene doet vaag*
Vraag het hem gewoon, er zal er vast een reden voor zijn. Als hij geen reden had, waarom zou hij anders boos worden op je vriendin… Ik weet niet of je het doet, maar ga niet allemaal redenen verzinnen in je hoofd, dan maak je jezelf alleen maar gek (klinkt makkelijker dan het is dat weet ik)
Succes!
Vraagje, waarom gaat die vriendin van jou bij hem thuis checken of hij er is en dat naar jou sturen en jij naar hem?