Liegen over orgasme

Hi, Ik ben zelf nog nooit een orgasme gehad, maar mijn vriend die doet aldoor heel erg z’n best om te zorgen dat ik wel een orgasme krijgt. En vanochtend dacht hij dus dat ik een orgasme had en omdat ik hem niet wilde teleurstellen zei ik dus dat het ook zo was…
Alleen nu heb ik dus best wel spijt dat ik daar dus over gelogen heb enzo… heeft iemand tips ofzo om hem toch te vertellen dat het niet zo was?

Ik zou het voorzichtig brengen en zeggen dat het niet zijn schuld is dat het niet lukt

Of dat je het nog nooit gehad hebt, dus niet zeker weet hoe het is… Dat je er erg van geniet maar dat je niet zeker weet of dat het was… Dat zou mijn tactiek zijn.

Ja slim!
Maar ik raad je wel aan het echt te vertellen, zoals je zelf al zegt, anders kan het echt moeillijk gaan worden.

O dat heb ik ook een keer gedaan bij mijn ex…
Alleen dan 4 keer zeg maar… Oeps.
En ik zou het maar eerlijk zeggen, want anders komt er ruzie van, want op een gegeven moment gaat hij het wel merken, geloof me, been there done that. :’)

Bedankt voor de tips!
Zodra ik hem zie ga ik het hem dus toch maar voorzichtig proberen te vertellen

Wees eerlijk, want als hij weet dat je er nog nooit een hebt gehad. Moet je realistisch zijn. Het kost echt wel wat tijd om te weten waar dat ‘knopje’ zit.

Vertel het hem dat je niet wist of je het nou echt voelde, en dat je je had vergist. (want een orgasme voel je ECHT wel, het is geen kriebeltje)

En laat hem gewoon goed voelen door bijvoorbeeld te zeggen dat je wel echt geniet van de seks en dat hij misschien goed in bed is (Wel natuurlijk zeggen wat je meent!)

Succes meid!

Denk eigenlijk dat er meer meiden over liegen dan je denkt.

jep heb er ook over gelogen haha. stom stom stom

Ik zou hem lekker laten denken :’)

oei ik zou het wel tegen hem zeggen. en dan op die manier die al gezegd is. dit kan voor hem voelen alsof hij gefaald heeft zeg maar. ik zou het zeggen omdat je anders met dat rotgevoel blijft zitten.

ik zou het gewoon zo laten…
en gewoon als het een keer ter sprake komt vertellen dat heel veel vrouwen niet kunnen klaarkomen door penetratie. en dat echt de clitoris op een bepaalde manier gestimuleerd moet worden.

Ik wil niet preken. Maar ik vind liegen over orgasmes/dingen die je leuk vind echt nutteloos. Het is heel lief van hem dat hij moeite doet en het is inderdaad jammer voor jullie beide dat het niet lukt, en misschien dacht je dat het een zelfbeeldboost zou zijn voor hem om erover te liegen. Maar nu denkt hij gewoon dat hij de juiste dingen gedaan heeft om jou te laten komen en dat is niet het geval.

Een eerlijk gesprek lijkt me het beste, zeg dat je hem gewoon niet nog eens wou teleurstellen en dat je zijn moeite echt lief vind. Misschien focussen jullie allebei teveel op het klaar willen komen. Meer ontspannen en er minder aan denken is een goede tip voor jullie denk ik (:

Ik zou het hem niet vertellen, maar doe dat gewoon vanaf nu niet meer. Ik vraag me ook altijd af waarom iedereen zo gefocust is op orgasmes hebben. Mannen denken vaak dat de seks niet goed was, omdat wij niet klaarkomen. Onzin, toch…Wij krijgen ze gewoon niet snel, maar we genieten van de rit.

Het is wel zo dat hij nu die handeling zal herhalen, omdat je erdoor ‘klaarkwam’, met het gevolg dat het nooit zal gebeuren. Als je het echt graag wil, wees er dan eerlijk over en hèlp hem.

Volgens mij liegt de halve vrouwelijke bevolking daar over. Behalve de lesbiennes natuurlijk. :’)

Maar ja, wat Bettie zegt inderdaad.

Ai lastig onderwerp.
Gewoon ervan genieten,maar niet liegen.
Dan blijft hij tenminste goed zijn best doen :sex:
Ik heb er nooit een woord over gelogen.

mn lover lukt t ook nooit. Maar is niet echt zijn schuld, tis mijn ex in 2 jaar tijd maar 1x gelukt, en verder nooit iemand.
Maar mn lover moest er opgegeven moment van huilen. Alsof hij niet genoeg voor me is. En ik voelde me toen ook super schuldig. Maar ik heb er nooit over gelogen. Hij vraagt ook vaak of ik ben gekomen, en dan moet ik elke x nee zeggen. Maar ik zeg er dan wel gelijk bij hoe fijn het was enzo. Ik wil zn zelf vertrouwen niet afnemen ofzo