liegen over leeftijd

Hee dames,
ik heb sinds kort een jongen leren kennen, maar nu ben ik erachter gekomen dat hij over zijn leeftijd heeft gelogen. Ik ben zelf 23, hij zei dat hij 24 is maar hij is eigenlijk 20… Ik heb hem hiermee geconfronteerd en hij zei dat hij dat heeft gedaan omdat ik hem anders meteen al geen kans zou geven en dat hij er zelf ook mee zat en het me zelf al wilde vertellen. Nu vind ik het jammer dat hij daarover heeft gelogen, maar ook het feit dat hij jonger is vind ik om heel eerlijk te zijn al een afknapper eigenlijk. Wat zouden jullie in zo n situatie doen?

Je kunt twee dingen doen

1. Als je echt de leeftijd of de leugen niet kan overzien, zeggen dat je iets met een jongere jongen toch echt niet fijn vindt.
  2. Je geeft hem een kans en misschien wordt het heel iets leuks.
    Ik weet ook niet hoe erg je het vind dat hij erover loog.

Wat maakt het nou uit dat hij jonger is? Het gaat er toch om of hij leuk is of niet.
Maargoed, ik zou hier zelf wel voorzichtig mee zijn gezien ik mensen niet heel snel vertrouw en hij al om zo’n ding liegt. Maar dat betekend niet dat je het niet gewoon kunt aankijken hoe het verder gaat nietwaar

om heel eerlijk te zijn zou ik hem niet vertrouwen. Als hij al liegt over zijn leeftijd om meisjes te krijgen, waarover liegt hij dan nog meer?

Ik zou het een kans geven.
Hij vind je blijkbaar erg leuk… anders doe je zoiets niet toch ;]
Mocht het leeftijdsverschil toch te groot blijken kan je het altijd nog afkappen.

Als je al op hem afknapt, dan zal ik het laten.

Geef hem een kans

Dit inderdaad. En al helemaal als je hem via Tinder of iets hebt leren kennen, zijn jongens die liegen over hun leeftijd vaak al niet te vertrouwen…

Hij was bang dat je erop af zou knappen, en daar had hij gelijk in. Is zijn leugen dan niet een klein beetje realistisch?

1. Je vindt zijn leeftijd al een afknapper, zijn leeftijd zal niet opeens veranderen
  2. Liegen is ook een afknapper, als hij al liegt om zoiets stoms als zijn leeftijd zou ik hem al zeker niet meer vertrouwen voor serieuze dingen.

Hij heeft zichzelf gewoon in de problemen gewerkt. Buiten dat zie ik je nergens vermelden dat je hem wel leuk vind of dat hij de moeite waard is.
Laten gaan dus.

Als je overweegt om bij hem weg te gaan, alleen maar om zijn leeftijd, dan zegt dat mij al genoeg dat je hem eigenlijk ook niet heel leuk vind, anders zou zijn leeftijd achteraf geen afknapper hoeven te zijn.

Ik denk dat hij tegen je heeft gelogen omdat hij onzeker is en inderdaad bang was dat je hem niet leuk zou vinden.