Liegen,leugens,gelogen.

Hi girls,
Ik heb een hele lieve vriend maar we hebben laatst een super erge ruzie gehad het ging erover dat ik over iets had gelogen en daar over was hij heel boos wat natuurlijk volkomen terecht is maar ik had niks gezegt om ik sowieso al bang voor zijn reactie was maar heb het dus erger gemaakt!!! Nu wil hij dat ik mezelf bewijs en zijn vertrouwen terug win… MAAR HOE??? help me please… Xoxo

Waarover heb je gelogen dan?

Huh waarom quote je de beginpost? ^

Ging perongeluk wou het weghaln allen was te
laat toen wij ik het wijzigen maar ton liep de ipad vast

Sorry voor typfouten zit op de ipad

Ligt eraan waar je over gelogen hebt.

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar wees blij dat je vriend je nog een kans geeft.

De enige manier om zijn vertrouwen terug te winnen is heel erg lief voor hem zijn, er voor hem zijn als hij je nodig heeft en hem alle tijd geven die hij nodig heeft.

^en vooral niet meer liegen! vertrouwen is als een papiertje, als je het een keer beschadigd krijg je het nooit meer helemaal heel… al ligt het er natuurlijk wel aan waar je over gelogen hebt…

Dat kost tijd.
Maar je kan misschien ook laten zien dat je er heel veel spijt van hebt en hem nooit kwijt wil door hem iets te geven of iets voor hem te doen wat hij heel graag wil of heel leuk vindt? En dan bedoel ik niet dat je hem om moet kopen.

Waar heb je over gelogen dan? :bored:

Moet je dit topic nou echt uppen.

23 april 2012

Oud topic dat niet nodig was om te uppen. Slotje.