Liefste/zieligste filmpje ooit.

Kijk dit filmpje, het is zo zielig en lief tegelijk.

http://www.dumpert.nl/med…0/helden_redden_hond.html

Geen woorden ervoor, heb het filmpje ook gelijk getweet.

Wauw!

Awhh… wat een schatje:kusje:

ahhhh! :grinning:

Ben helemaal emotioneel geworden door dit filmpje, wat een tries begin maar een super einde!

Wat lief! :slightly_smiling_face:

^ Zoiets heb ik ook gevonden over twee vogeltjes. Ik geloof er ook niks van dat dieren geen verdriet zouden kunnen voelen, zoals sommigen zeggen. Alleen omdat ze geen traanbuizen hebben betekent het niet dat het niet kan, toch? Die filmpjes en foto’s zeggen alles.

hier moest ik echt van wenen ;o het is zo’n lief hondje!

Och wat een mooi einde.

wat geweldig wat ze voor dat hondje doen! had werkelijk tranen in mn ogen, zo mooi!

Ik ken mensen en die hebben een paar jaar geleden een hond in huis gehaald die er ook heel slecht aan toe was. Volgens de dierenarts en eigenaar was het beestje zo ziek dat hij binnen een jaar zou sterven. Die vrouw heeft het hondje een week lang in haar trui mee gedragen om hem een vertrouwd gevoel te geven en warm te houden en altijd bij haar op de kamer laten slapen, goed verzorgd etc en het hondje leeft nog steeds en is keigezond. De eigenaars hadden het diertje bijna laten inslapen omdat het zo ziek was. Goed dat die mensen hem ‘gered’ hebben!

als ik dat beestje zie moet ik aan mijn eigen hondje denken, moet er niet aan denken dat mijn hond zo verwaarloosd zou worden

wij hebben ook eens een hond gehad die steeds alleen over straat liep ook een hele nacht en toen hebben we hem maar eten en water gegeven en dierenarts gebeld, gelukkig kwam de hond weer terug bij de eigenaar ( de hond was weg gelopen )

Oh ik zit hier helemaal te huilen, ghehe ik ben ongesteld en dan huil ik echt om alles, maar ik vind dit gewoon zoooo erg zielig ik kan daar écht niet tegen, ook die van die 2 katten.

Ik heb echt even wat tranen gelaten wat lief!

Zo ik heb wel echt even gejankt hoor! Djees wat zielig…

OMG, dat van die katten kan ik echt niet verder kijken… Ik moet te erg er aan denken als dat met die van mij zou gebeuren :O.

jeetje ik heb echt gehuild op t laatst, je zag dat lieve hondje gewoon genieten op het laatst echt prachtig

Ah godverdomme die muziek altijd, jank echt binnnen 10 sec. dan. Ben wel blij dat er nog steeds zulke mensen bestaan. Als ik zelf een hond zou kopen ooit zou het er ook eentje van het asiel zijn, omdat er daar ook genoeg achterblijven.