Liefste wat jou 'boyfriend' je ooit smste?

Ik zou wel eens willen weten wat het liefste smsje van je vriendje was.
Wat stond erin enzo…
Hier kan je alles kwijt! :grinning:

Mijn vriendje smste:

Schatje, je bent het beste wat ik bezit.
Je bent mijn alles. Met jouw wil ik mijn leven delen.
Ik wil je nooit meer kwijt lekkerste van me.
xxxxxxx Houdodelijkveelvanjou. <3

‘Echt zo schattig’ :couple_with_heart_woman_man:

Hebben we niet al zo’n topic?

jaa volgensmij wel.

Ik weet het wel zeker.

mijn vriend stuurt eigenlijk altijd lieve smsjes… dus ik kan nie kiezen :stuck_out_tongue:

ik heb dat smsje wel al verwijderd maar ik weet nog ongeveer wat er in stond. mijn ex had een keer gesmst;
schat, waarom heb ik toch zo’n geluk dat jij mijn vriendin bent. jou persoonlijkheid, je uiterlijk, je humor, echt alles is gewoon perfect aan jou. ik hou van je <3 xxxx
die vond ik echt heel lief

Het liefste smsje dat je ooit gehad hebt-topic.

hoischatje, ik vroeg of je het uit ging maken omdat ik dat dacht en dat zou ik echt niet overleven, jij bent echt mn alles. zonder jou zou ik niet willen leven, ik ben nog nooit zo verliefd geweest en ik weet zeker dat dat ook nooit meer gaat gebeuren. ik zou echt niet weten wat ik zonder jou moet, ikhouechtvanje(L)

we hadden ruzie gehad…

Mogen het er meerdere zijn?:blush:
vast wel…
You’re the one for me.
You’re the most beautyful girl on the world
Love you with my life
Jij bent het meisje waar ik altijd over gedroomt heb. houvanjou
Ik zit al de hele dag aan jou te denken. loveyou.

hmm wat is hij toch altijd lief(L)

Ik kreeg vannacht om 4 uur een smsje ‘Ik vind je lief :slightly_smiling_face: Kusje’
Vond het echt zo schattig.

jouw boyfriend zou het dan nog altijd zijn, en hier is inderdaad dit topic al over: :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl…tuurd/list_messages/88378

ik zat mn nichtje te bespringen omdat ik vond dat mn vriendje de knapste was,en zij de hare. dus ik begon te smsen; -ik zit *mn nichtje de naam* de bespringen omdat ik vind dat jij de knapste ben, & zij haar eigen vriendje.
stuurde die terug; -jullie hebben allebei niet gelijk,want *mijn naam* is de knapste.
ZOLIEF! <3

zoekfunctieeeeeeee.