liefste sms dat je heb gekregen of verstuurd

wat is je liefste of leukste smsje dat je gekregen hebt van iemand, of zelf hebt verstuurd?

Ik denk ‘Ik hou van je, -mijn naam-’ en die ik verzonden heb ‘Ik hou ook van jou, -naam-’. :stuck_out_tongue:

Aa, dat zijn er wel meer. Maar mn mobiel ligt boven & ik ben te lui om 'm te pakken, dus ik weet het nu even niet :angel:

Ik ben ook te lui om m`n mobiel te pakken.
Maar vast gewoon iets met: sgat welterusten, love you xx (naam)
En dan van een vriend van me :stuck_out_tongue:

ik heb nauwelijks nog smsjes in m’n mobiel staan (verwijderd), dus op dit moment iets van dat ze me missen op school haha :stuck_out_tongue: want toen was ik ziek.

Ik heb hem nite meer in mijn mobiel staan maar ht was van een vriendin en leek op dit:
“Jullie betekene echt veel voor me en het is gewoon fijn te weten dat er meer mensen zijn die jezelf kennen enzo”

Verstuurd naar mij: heej sgat ik hou van je wil je never nooit meer kwijt xxx je vriend :flushed: :pensive:

Gekregen van een heeeelee leukerd: Als jij bij mij komt, geef ik u een kusje waar je dat wilt:$ of wil je dat niet?(A)

:grinning: Lief he!

Even kijken… heb wel meer leive smsjes gehad
Maar omdat ik nu in love ben met m’n bijna vriendje maar één van hem (A)

Hey liefste, ik zie je smsje nu pas:O
Ik wil nog even zeggen dat ik zoveel aan je denk en ik vind je echt leuk(A)
maar ik ga maar eens slapen want moet morgen werken,
Dikke kus alleen voor mijn liefste

Stuurde hij al een tijdje terug om 3 uur s nachts ofzo…
Echt zo’n schatje!

Dat je lief bent

Van een goede vriend van moi =)

Hey, sorry voor dit late smsje en heel erg sorry als ik je wakker heb gesmst. Ik ga zo ook lekker van jou dromen en hopelijk komen we elkaar tegen :grinning:
Elke avond zonder jou is gewoon een verspilde avond :slightly_smiling_face: Kusje op je voorhoofd & slaap lekker. Hele dikke knuffel+een heleboel kussen terug! x

De liefste die nog op mn mobiel staat.

Zoveel, allemaal kwamen ze op hetzelfde neer, ik-hou-van-je.

oooooow zoooveel

1 van de 10000e smsjes van mijn schatje is bv:

ey schat, mis je echt super erg. wat het meest aantrekkelijk aan je is: dat je het volhoud met mij. ik zou dat niet kunnen, gelukkig blijf jij bij me want ik kan nooit meer zonder je. ik wil nooit meer iemand anders en je hebt echt een goddelijk lichaam. hou super veel van je. suc6 morgen. ik geloof in je mhaaw

< ‘Heey schat wil je me aub weer terug hebben ?’

'Tuurlijk loveyou x ’

toen vroeg me vriend me weer terug

zoiets doe je toch niet per sms?

mm even kijken
wel een paar eigelijk
‘‘Ben je on? Mis je …’’
‘‘Vind je lief.’’
En heb gister een nog lievere gewist :pensive:
En wat ik gestuurd heb denk ik iets van ‘‘Ik mis je, wil je snel weer spreken’’
(Heb laatst al mn verzonden berichten gewist)

nee idd, beetje vreemd…

Mijn lieve:
He liefje, ik blijf echt voor altijd bij je! ik hou ook echt zo veel van je! ik weet dat wij de rest van ons leven samen zijn, en ik kijk er nu al naar uit! xxx
(van mn vriend)
Ik vind je echt een top wijf!
(van een vriend)

Niet per se de liefste, maar wel één die ik heel leuk vond:

“Vandaag veel kans op neerslag. Later in de middag kans op zon. Windkracht 4 tot 6 aan de kust met maxima 15 graden. Alleen als Emma komt wordt het iets warmer…”

van mn vriend! heb ik gister gekregen;
een vrouw waar je van kan houden; een vrouw die er altijd voor je is" lieve schat ik hou van je ook nu ik je mis ps; slaapse en fancy is leuk xxx
die vond ik zóóóóóó lief!

[i]zaterdag met carnaval:
Ik smsde ‘’ dalijk kom je daar een leuker meisje tegen dat mag niet ! :open_mouth: :frowning_face: ‘’

Hij zo:
‘‘Dat is onmogelijk. Ik vind jou al leuk dus ga niet op zoek, niemand is mooier of liever dan jij! Gedraag je je schatje? :blush: dat doe ik ook. Ik heb zin in woensdag!! Kijk er nu al naar uit. Veel plezier met indrinken en carnaval, ik ga nu de auto in dus kan niet terug smsen Dikke kus,x’’
[/i]