Hoi meiden,
Misschien klinkt dit wat wanhoopig of belachelijk. Maar ik wil het gewoon even kwijt. Mijn vriendje is gistere vertrokken op vakantie naar Italië voor ongeveer een maand. Dat vind ik opzich al zeer spijtig omdat ik hem echt een tijdje ga moeten missen. Dat overleef ik wel, maar nu mijn probleem. Hij gaat dus op vakantie elk jaar met dezelfde mensen en zijn ouders, en er gaat ook altijd een bepaald meisje mee. Dat meisje was vroeger een beetje zijn (vakantie) seksbuddy. Dat natuurlijk nu nietmeer zo is beweerd hij, en geloof me ik vertrouw hem echt voor de 100%maar toch heb ik een kutslecht gevoel in me, en heb ik een beetje bang. Want dat meisje had net toen ik met men vriend ging gezegd tegen hem : Ja zeg maar aan je vriendinnetje dat ze nu maar van je geniet want in de zomer ben je weer vn mij … Dus ik heb echt wel een beetje bang hij heeft me duizend keer gezegd dat hij niets gaat doen en dat hij me dood graag ziet. Ik geloof hem echt wel maar ik heb toch een soort angst in me … Kan iemand me helpen en een beetje steunen, sorry dat dit zo belachelijk klinkt , maar ik heb echt nood om erover te kunnen spreken met iemand …
xx