Liefje 30 dagen op vakantie met 'ex'

Hoi meiden,

Misschien klinkt dit wat wanhoopig of belachelijk. Maar ik wil het gewoon even kwijt. Mijn vriendje is gistere vertrokken op vakantie naar Italië voor ongeveer een maand. Dat vind ik opzich al zeer spijtig omdat ik hem echt een tijdje ga moeten missen. Dat overleef ik wel, maar nu mijn probleem. Hij gaat dus op vakantie elk jaar met dezelfde mensen en zijn ouders, en er gaat ook altijd een bepaald meisje mee. Dat meisje was vroeger een beetje zijn (vakantie) seksbuddy. Dat natuurlijk nu nietmeer zo is beweerd hij, en geloof me ik vertrouw hem echt voor de 100%maar toch heb ik een kutslecht gevoel in me, en heb ik een beetje bang. Want dat meisje had net toen ik met men vriend ging gezegd tegen hem : Ja zeg maar aan je vriendinnetje dat ze nu maar van je geniet want in de zomer ben je weer vn mij … Dus ik heb echt wel een beetje bang :frowning_face: hij heeft me duizend keer gezegd dat hij niets gaat doen en dat hij me dood graag ziet. Ik geloof hem echt wel maar ik heb toch een soort angst in me … Kan iemand me helpen en een beetje steunen, sorry dat dit zo belachelijk klinkt , maar ik heb echt nood om erover te kunnen spreken met iemand …

xx

Ik snap echt dat je er over in zit hoor, zeker nadat ze zoiets zegt maar ik denk dat er niets anders op zit dan je vriend gewoon vertrouwen :slightly_smiling_face:

kwil je best steunen maar volgens my ben je hem kwijt

Je kunt natuurlijk weinig aan de situatie veranderen dus ookal is het moeilijk, je er druk over maken heeft geen zin. Natuurlijk snap ik dat dit makkelijker is gezegd dan gedaan, maar probeer er gewoon niet over na te denken en vertrouw je vriend. Hij is niet voor niets jouw vriend lijkt me :slightly_smiling_face:

Dit. Niet teveel aan denken, leuke dingen doen met vriendinnen, lekker veel afleiding zoeken! Die maand is zo om.

jij bent echt kut.

leuk antwoord ! Stelt me echt op men gemak :slightly_smiling_face:

Wat een rotsituatie. Ik zou er niet in willen zitten, dat zeg ik je eerlijk. Ik vind het dus wel goed van je dat je er niet lastig over doet.
Hij weet hoe jij erover denkt, en dat is goed. Maar veel kan je niet doen. Het beste is andere dingen te gaan doen met vriendinnen ofzo, zodat je aan iets anders denkt en geen rare dingen in je hoofd gaat halen.

Maar hij heeft me echt wel heel vaak gezegd dat ie niets gaat doen en dat ie me heel graag ziet en dat ik hem moet vertrouwen enz. Ik vertrouw hem echt, het is gewoon niet zo makkelijk. Zeker ook omdat ik nu niet veel van hem ga horen omdat hij in het buitenland zit. Ik hoop echt dat de maand snel voorbij zal gaan. Als ik op myn gevoel inga denk ik echt dat hij niks zal doen met dr. Maar ik mag gewoon niet teveel nadenken want dan haal ik inderdaad teveel dingen in men hoofd !!! Jullie steun helpt me echt , het voelt echt goed om er over te kunnen praten met meiden

Dankjullieeeee

jaaah ehhhh…

kwestie van vertrouwen
je moet niet meteen het slechtste denken
je kent je vriend beter
je bent niet zomaar een stelletje en hij heeft jou

hij koos voor jou, en niet voor haar. zij was maar zijn ‘seksbuddy’ en jij bent zijn vriendin, van jou houd hij echt! opzich een goede reden om je geen zorgen te maken, toch? het komt wel goed!

Ik snap heel goed hoe je je voelt, echt absoluut niet raar ofzo!
Maar dat hij toen een soort van ‘vakantie sex relatie’ met haar had, dat wil je natuurlijk eigenlijk niet echt weten, maar het feit dat hij eerlijk is over zijn verleden is wel goed! Hij heeft nu iets met jou, dus op dit moment moet hij er ook niet meer aan denken om sex met haar te hebben (laten we daar maar vanuit gaan toch :slightly_smiling_face:). En hij kan ook niks meer veranderen aan dat verleden, en tja, zij gaat weer mee op vakantie maar daar heeft hij zelf ook niet bewust voor gekozen. Als je het zo bekijkt helpt dat misschien iets? Ik vind het zelf in ieder geval al heel goed klinken dat hij er eerlijk over is geweest wat er met haar aan de hand was in zijn verleden. =)

wat de rest ook zegt, je moet hem gewoon vertrouwen en leuke dingen doen met je ouders, familie of vriendinnen. zit er niet teveel overin, als hij echt van je houdt dan blijft ie je trouw. het is niet voor niets je vriendje, be positive! succes meid (:

zou je zelf ook niet leuk vinden he, om zo’n reactie te krijgen? pf!
steun dit meisje! geef haar echt advies, advies waarmee ze iets kan!

Mag ik vragen hoelang jullie al samen zijn?

@ amourrette ; bijna 6maand x

Echt dankjullie allemaal voor jullie steun en reacties het helpt me echt heel goed !!