Liefdesverhaaltjes c;

Hier op deze topic kunnen alle gelukkige tortelduifjes hun hart luchten, ze kunnen vertellen hoe ze hun liefde hebben ontmoet & hoe hun eerste kus was enzo, veel plezier :grin:
Ik zou graag zelf ook reageren maar ben happy single ;d

Haha, leuk topic!

Zeker leuk topic! Ik hou van mooie liefdesverhalen:)
Helaas zelf geen… En momenten die ik had met jongens of mijn eerste zoen die ik van een goede vriend kreeg, zijn vast niet zo prachtig als alle anderen verhalen.

Dus kom maar op met die lovestories :slightly_smiling_face:

^aaah wat lief

Ik weet nog wel toen ik mijn ex begon te leren kennen, dat we altijd afspraken in een trappenhuis in de stad.
Het was al wel een beetje duidelijk dat we elkaar leuk vonden, want we hadden toen ook al is eerder gezoend, maar waren nog wel een beetje afstandelijk.

Het ging oppeens best erg regenen, maar het werd ook wel laat. Dus we besloten om te gaan. We moesten beiden een andere kant op, dus we namen eigenlijk al in dat trappenhuis een beetje afscheid (gewoon door te praten).

Toen ik buiten stond, in de regen, zei die tegen mij: nou fijne avond nog. Hij pakte me zo vast, en begon me te zoenen. In de stromende regen en onder een lantaren paal.
Het leek echt een film gewoon.

Pfoeh met mijn vriend is het me vanalles geweest. Ik leerde hem kennen in het derde. Hij was blijven zitten. Toen hebben we 2/3x afgesproken. Toen kreeg hij ineens een maand later een vriendin? Ik super boos geworden. Maand later zijn we goede vrienden geworden. Toen begin vierde, hebben we nog 2 maanden gedate. Toen had ik het even moeilijk. En toen zijn we in December dat jaar weer begonnen met daten. En in Januari 2011 kwam ik erachter dat ie blijkbaar met nog een meid was aan het daten, dus ik gezegd dat ie maar moest kiezen omdat ie toch ooit een keuze moest maken. Toen hebben we nog 4 maanden lang afgesproken en de toen hebben we officieel wat gekregen, al waren die 4 maanden voor iedereen al duidelijk dat wij iets waren. En nu hebben we al 1 jaar en 3 maanden iets zonder problemen. (:

Mijn vriend ken ik van school. En het was geen liefde op 't eerste gezicht, ik ging al ruim een jaar met 'm om voordat we wat kregen. Al vond hij me wel een jaar eerder leuk, hihi. Anyway, ik was blijven zitten helaas, maar hij begon op msn heel veel tegen me te praten en omdat we ook de zelfde vriendengroep hebben uit de klas en daar mee uit gingen, hielden we contact. En toen begon ik hem leuk te vinden en hij mij ook. Maar we waren natuurlijk allebei verlegen sukkels die het niet durfden te vertellen, terwijl het achteraf hartstikke duidelijk was!

We zijn zelfs samen naar de bios geweest, ruim een week voor oud&nieuw (toen kwamen we erachter dat we elkaar leuk vonden). We waren het jaar ervoor met de vriendengroep naar de bios geweest, en vonden dat dat weer moest. We besloten naar de nieuwe Sherlock Holmes te gaan. Maar toen zei hij ineens dat niemand mee wilde/kon, en omdat ik de film echt graag wilde zien (en natuurlijk ook met hem naar de bios wilde) waagde ik 't erop en zei ik maar dat we er met z’n 2en heen konden omdat ik de film echt graag wilde zien!! En hij zei ja! Dus toen gingen we naar de bios, en de film was super, en daarna wat thee drinken (omdat we altijd over thee praten, haha xD) in 't stamcafé. Wat ook geweldig was. Maar we wisten nog steeds niet dat we elkaar leuk vonden! En ik had het echt gezegd, als niet een paar minuten later zijn tweelingbroer en een vriend naar ons toe kwamen lopen, omdat ze daarna uit zouden gaan (maar zo had hij het niet gepland, het was gewoon stom ongeluk) en toen ze vroegen of het een date was ontkende hij het zo erg dat ik dus meteen iets had van ‘oke dan’… Maarja.

En toen ging hij een week op wintersportvakantie, en toen was het oud&nieuw en was iedereen in de stad. En ik stond naast hem, en onze handen kwamen steeds tegen elkaar aan. Dus ik dacht van ‘oke, nu of nooit! als hij het niks vindt, dan geef ik de schuld aan de alcohol’ en pakte zijn hand vast. En hij pakte terug. En niemand om ons heen wist het verder, want het ging achter onze ruggen. Maar we keken elkaar aan en hij vroeg ‘ja?’ en ik ‘ja!’ en toen waren we natuurlijk heel blij enzo.

En toen hebben we ongeveer anderhalve maand gedate, bij mij wisten zowat al mijn vriendinnen het, bij hem alleen zijn broer en even later ook zijn beste vriend. En toen was het carnaval, 18/19 februari, en toen wist iedereen het (met carnaval mag je schaamteloos zoenen hoor, haha) en toen vroeg een vriendin van mij aan me ‘Is dat je vriendje?’ en ik keek hem vragend aan en hij zie ‘Ja’ en sindsdien is 't mijn vriendje, haha.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik vind het gewoon zo leuk! Ik praat er met hem ook heel vaak over.

Onze eerste date was trouwens heel leuk, maar de zoen aan het einde was echt heel slecht! We waren allebei gewoon zenuwachtig enzo, maar gelukkig is dat nu helemaal goedgekomen!

Ik hou zo veel van hem :slightly_smiling_face: Nu 5 maanden ‘officieel’ samen dus, en I couldn’t be happier! Echt. Vijf maanden is misschien niet zo heel lang, maar ik neem aan dat het nog wel langer wordt. Nog nooit ruzie gehad, of irritaties (wel kleine irritaties, maar da’s meer van ‘Hij heeft mijn whatsappberichtje gelezen en niks teruggestuurd!’ en dan bedenk ik me weer hoe stom dat is). Hij is echt de liefste :slightly_smiling_face:

Ik weet niet waar ik moet beginnen haha. Ik zet hier gewoon neer wat ik me zo 123 kan herinneren.

We kenden elkaar al 2,5 jaar via msn, maar ik had hem dus nog nooit gezien en was niet geinteresseerd in hem.

Uhm nou. Onze eerste ontmoeting was liefde op het eerste gezicht. Het was op de brug op het Centraal Station. Hij liep me voorbij en ik keek tegen de zon in en zag hem heel lief naar mij lachen. Toen kwam hij me achterna, kwam voor me staan en vroeg of ik hem nog kende. En zo ging het dus verder.

Hij kon uren naar mijn hyvesfoto’s kijken heeft hij toegegeven toen we eenmaal hadden. Haha :’)

Onze eerste zoen was ook op het Centraal Station. De zon ging net onder en het was allemaal heel perfect!

Toen hij mij verkering vroeg ging het zo ;
We waren al een halfjaar bezig.
Hij had zijn voordeur op een kiertje. En riep ; kom maar binnen.
De hele gang lag vol met rozenblaadjes en kaarsen. Aan het eind van de gang stond hij op zijn knieën met een roos in zijn hand. Toen ik precies voor zijn neus stond keken we elkaar recht in de ogen aan. En vroeg hij mij met zijn lieve stem; ‘Wil je mijn vriendin zijn?’ Ik zei ja en besprong hem. Hij tilde me op en draaide me rond. Daarna zette hij mij neer, liepen wij naar de woonkamer waar er taart stond. We bliezen het kaarsje samen uit. Sneden samen de taart, waarna hij het stuk in mijn gezicht wreef.

Op mijn 16e verjaardag had hij mijn kamer heel mooi gedecoreerd met kaarsen en slingers en ging hij heel mooi voor mij zingen daarna gingen we van die mega bellen blazen. Toen tilde hij mij op en draaide mij rond. En ik heel snel alle bellen prikken. Daarna hebben we een kussengevecht gehad.

Hij stond een keer 2 uur lang in de regen, omdat ik niet thuis was en hij mij zo graag een bos rozen wilde geven.

Paar dagen geleden is hij op mijn terras gaan staan en ik moest van mijn moeder de balkondeur openen en toen wilde ik net weglopen en hoorde ik hem zingen. Ik draaide me om en zag meneer daar staan met chocolaatjes, maar omdat wij beide aan het vasten waren moesten we wachten om ze op te eten.

En we zijn al meer dan 2 jaar heel gelukkig samen (: !

Ahh wat lief allemaal!

Altijd als ik hier aan terug denk moet ik nog steeds een beetje lachen…

Ik kende hem al een beetje van zien en kreeg altijd wat van die stomme kriebeltjes ofzo haha in m’n buik als ik hem zag.
Ik doe redelijk veel in de muziek en presenteer zo nu en dan wat regionale dingen.
Een tijd terug werd ik gevraagd voor de presentatie van een festival met vooral veel hardrock bands, waar ik als soul & jazz fan echt niks aan vind.
Om me toch een beetje voor te bereiden ging ik met de repetitie wat bandjes af om ze wat leuke dingen te vragen die ik dan tijdens de presentatie kon vertellen aangezien ik niks van hun muziek af wist en ze eigenlijk ook gewoon niet kende. En ik was vooral erg benieuwd waarom ze zulke vieze bandshirts aan hadden.
Anyways, na ongeveer 7 van die bands ging ik de volgende zoeken en ‘‘hij’’ zat er ook in, de enige jazzband die avond. Mooi pak aan, z’n haar perfect, mooie schoenen, alles was gewoon perfect.
We raakten aan de praat, stelde onszelf voor en ik vergat helemaal dingen over zijn band te vragen.

Die avond van het festival zelf, werd ik steeds zenuwachtiger als ik naar het programma keek en zijn band steeds dichterbij kwam.
Ik liep op, hij kwam ook het podium op en ik weet niet waar ik het lef vandaan haalde maar zei ‘‘en godzijdank staat er vanavond ook nog een jongen op het podium waar ik ook nog plezier aan heb, jongen, wat heb je fantastische schoenen aan!’’
Publiek lachen, hij lachen en keek me heel verbaasd aan. Ik snel het podium afgerend, plens water in m’n gezicht gegooid en mijn hoofd ongeveer 18 x tegen de muur aan geslagen.

Na afloop kwam hij naar me toe en raakte me eventjes bij m’n heup aan en zei ‘‘nog nooit een optreden zo verpest, die was zo goed dat ik er nog verlegen van ben… biertje dan maar?’’

Inmiddels zijn we duizenden dates verder, beide nog té verlegen om er nu eens echt voor de volle 100% voor te gaan, maar dat we elkaar heel erg leuk vinden is wel duidelijk hihi.

Ohn, allemaal zo lief ;d

Ik was echt een pestkop bij mijn huidige vriend op onze eerste ‘date’. We waren bij hem op zijn kamer op bed, en hij zat in kleermakers zit en ik lag met mijn hoofd op zijn schoot, en we waren aan het laptoppen. En hij gaf me heel de tijd kusjes op mijn hoofd, heel lief. En later ook op mijn mond, maar ik negeerde ze( A la, ogen wijd open en hem aan staren en niets met mijn lippen doen) en ging gewoon leuk door met laptoppen. En zo heel de avond door, echt sneu voor hem haha, hij dacht echt dat ik 'm niet wilde. Maar aan het eind van avond toch maar toegegeven aan z’n lieve kusjes. Later zei die ook dat dat zijn laatste poging was en als ik daar niet op inging dat het dan jammer was en hij het niet meer zou proberen.

Ik heb mijn vriend echt debiel leren kennen…
Het was al een tijdje gedaan met mijn ex en was met mijn schoonzus bezig ‘ik vind nooit nog iemand.’ Door mijn ex ben ik serieus gekraakt geweest. mijn zelfbeeld was 0,0. Dus kreeg zij het geweldige idee om mij op een datingsite te zetten. Echt geweldig. :yawning_face:

Mijn vriend zat er toen ook op, hij had het eens voor de lol gemaakt en kon toen er terug even gratis op. Je moest een verzoek sturen als je foto’s wou zien en dat is een standaart mail, enkel had ik dat dus niet door en stuur er een heel bericht naar. (hij was ook het enigste fatsoenlijke dat ik op die site gezien had.)
en zo zijn we wat beginnen sturen. Tot ik met mijn schoonzus weg moest en toen moest ik mijn gsm numer geven. Ik dacht dat hij nooit zou antwoorden, maar dat deed hij wel. Na maanden gesmst en gemsn’t te hebben begon hij er eens over dat hij ice age 3 aan het zien was. die wou ik ook zien en toen zei hij. Kom meekijken? Dus ik daarop ‘ja je ouders zullen dat wel leuk vinden, dat er een onbekende op je kamer komt zitten.’ En toen er even over aan het lachen tot ik dacht, nu of nooit. En heb gevraagt of hij mee naar de cinema wou.
Maar voordat we naar de cinema gingen wou ik hem gezien hebben op webcam. want voor hetzelfde was hij een oude freak! maar wat een schattig ventje was het toen. auwh! :slightly_smiling_face: Dus ik al tegen hem dat ik verlegen was enz. :slightly_smiling_face: waren ook toen niet bezig over dat we mogelijk een relatie wouden, meer als vrienden.

Dus die dag mega zenuwachtig wat ik ervoor niet had. En ja hoor. de klik die we op msn en in berichten hadden was er toen ook. Normaal ben ik erg verlegen maar dat was bij hem totaal niet. wij braafjes die film gaan zien. hij heeft wel mijn hand toen vastgepakt. en de tickets betaald super lief! :slightly_smiling_face:
En na de cinema moest ik de bus terug nemen. dus hij me afzetten, maar elke keer een bus kwam zei ik 'nee ik pak de volgende wel. ’ we waren aan het praten en lachen en het leek alsof we elkaar echt jaren kende. en toen kuste hij mij. Toen moest hij echt weg en ging ik erg verward de bus op.

De rest van de week eigelijk niets meer over die kus gezegt en dus dacht ik dat het niets was. tot hij me opnieuw wou zien, dus de week erna afgesproken in het park waar mijn broer woont. en alles verliep prima, tot er een stortbui was en hij me naar zich toe trok om me weer te zoenen. dus ik hem gevraagt of we wat hadden en hij zei van ja! :slightly_smiling_face:

Nu zijn we na 3 jaar nog altijd samen en wonen we samen.
Omdat we ver uit elkaar wonen is alles heel snel gegaan, maar het voelde geweldig aan. :slightly_smiling_face:

awh, leuk topic :grinning:

Ik ken mijn vriend, via een oude vriendin van ons. Zij stelde ons voor, toen we een dagje naar de stad gingen met een hele groep, en sinds dien is hij altijd een hele goede vriend van me geweest, en we zijn 2 jaar beste vrienden geweest. Tot zijn feestje, waar ik volgens hem, zodra ik de deur instapte al z’n aandacht trok. Zo heel plotseling, en op die avond, moest een meisje spugen -wauw wat romantisch- en, daar heb ik dus de hele tijd bij gezeten, en dus helpen opruimen met hem, en zorgen dat ze 't niet koud kreeg enzo. En erna, riep hij mij bij hem, en toen hebben we eerst staan knuffelen in de woonkamer, en toen zaten we op de bank, en toen hebben we gezoend. En 2 dagen later ging ik weer naar hem toe, en toen vroeg hij mij verkering haha (:

Iedereen heeft van die schattige verhaaltjes. Kom ik aan.
Het was carnaval, en ik ging met wat mensen naar een café toe. Nou ja, ik kende eigenlijk maar één iemand van die hele groep, de rest was allemaal viavia. Maar één jongen (mijn vriend dus nu) viel mij gewoon op, omdat hij ‘normale’ kleren aan had, een muts op had (terwijl het stervensheet was daarbinnen) & hij met niemand praatte. Dus ik ging tegen hem praten. (Ja, letterlijk tegen. Hij kon er niet tussendoor komen, zo ben ik nou eenmaal als ik gedronken heb…) Maar goed. Op gegeven moment ging hij drinken voor me halen. ‘Omdat ik de grootste moeite had met mezelf door die menigte te duwen’. Ik zag hem echt als een zielig iemand. Ik vond hem totaal niet leuk ofzo. En toen stond ik op gegeven moment even buiten, en toen reed hij ineens weg op zn scooter. Dus toen vond ik hem nog zieliger. Kwam hij later weer terug, helemaal verward enzo. En toen gingen we weer naar dat eerste cafe, waar we uiteindelijk serieus aan de praat kwamen. Daar was het heel rustig en kon je normaal met elkaar praten zonder te schreeuwen. Nou ja, m’n vriendin zat erbij. En ik begon hem stiekem wel heel leuk te vinden. Maar ik wilde niet toegeven. Hij was immers raar (door die muts & normale kleren qq). En ik durfde ineens helemaal niks meer te zeggen. Toen hadden we nummers uitgewisseld. Ging hij ‘naar de wc’. Kreeg ik een smsje: ‘Mag ik een kusje van je?’ :’) Dus ik: ‘Als je lief bent.’ ‘Ik ben toch lief?’ ‘Ja’ (Sleeeecht, achteraf gezien lachen we ons hier kapot om.) Kwam hij terug. Nouja, het was geen kusje. Het was een ranzige, gore, lebber. Letterlijk. Echt, ieuw. En dat was mijn eerste zoen. En toen gingen twee andere mensen ‘voordoen’ hoe we moesten zoenen. Want we deden het niet goed, blijkbaar. Begonnen we daarna opnieuw. Nouja, was al iets beter, nog niet top maar ja… Toen gingen mijn vriendin en ik naar huis, achterop bij wat jongens. Kwam hij achter ons aan. ‘Ik wil nog een laatste kusje.’ xd Alleen ik wilde ineens niet meer. Nouja, dus naar huis gegaan.
Volgende dag, weer carnaval gevierd. En ik alweer teveel gedronken. Ik hem smsen: ‘Ik mis je. Kom hierheen! =(’ Dus hij kwam. Ik had iedereen nat gemaakt met bier, inclusief mezelf. Dus hij was zo lief zijn vest en jas uit te lenen, onder de voorwaarde dat ik hem niet nat zou maken. Wat ik dus wel heb gedaan, en ik mocht zn jas houden. Wij weer de halve dag staan bekken. Heerlijk ordinair en zo. Ondertussen élke jongen die in de buurt stond kusjes gegeven op hun wang en kusjes terugkrijgen. Waarop hij heel zielig keek.
Dag erna, vertelde hij me hoe leuk weekend hij had gehad. En of we niet nog een keer wilden afspreken. Nouja, dat was de eerste keer dat hij wat tegen me zei op het moment dat ik nuchter was (haha, slecht) dus ik wilde niet meer. Ik walgde van mezelf dat ik me zo had laten gaan. Uiteindelijk bleven we toch praten en gingen we alsnog afspreken.
Voor de tweede date had hij mn pa ontmoet. Tijdens de 3e date ik zijn ouders. En toen werd het toch wel serieus. Wauw. Dit was mijn romantische verhaaltje.

Ohja, en waarom hij zo verward was toen hij weer terugkwam in dat café nadat hij in zn eentje wegging. Dat vertelde hij me laatst pas. :’) Hij was mij kwijt. Hij dacht dat ik terug was gegaan naar dat eerste café, dus hij ook. Maar daar was ik dus niet. xd