Liefdesverdriet

Hoii

Ik ben al het hele jaar verliefd op een marokkaanse jongen uit mn klas. Hij ziet mij niet staan. Volgend jaar ga ik hem nooit meer zien, want ik ga naar een andere school. Gister hadden we voetbalsportdag en toen zei mn beste vriendin tegen hem: stomnaam vraagt zich af of je een sixpack hebt, dus hij doet zn shirt omhoog maar ik zag het niet, vraagt ze het nog een x en toen keek ik weg, half uur later vroeg ze t nog een keer en toen zag ik het wel :slightly_smiling_face: ik kan t me alleen niet meer zo goed herinneren… maar daar w8e ik al het hele jaar op. Okee ik dwaal af xd. Ik ga hem dus heel erg missen, ik ben gwn een soort verslaafd aan hem. Ik krijg hem niet meer uit mn hoofd en ik wil zo graag een relatie met hem of zoenen of seks of idk. Weet iemand hier een oplossing voor? ik ben zoooo verliefd …
help me plz zodat het liefdesverdriet minder word…
xx

Tijd. Geef het heel veel tijd. En bakken met ijs. Je komt er wel overheen.

Je bent 14… Maar je schrijft als een kind. Het hele jaar wachten tot je een sixpack ziet? Je wilt seks met hem terwijl hij je niet ziet staan…?

haha eigenlijk ben ik 16. En nou en, weetje ik heb nog nooit gezoend, geslowd/geschuurd, nog nooit een relatie gehad alleen verkering op de basisschool. en natuurlijk dan ook nog nooit seks. Miss ben ik drm kinderachtig, kheb niks volwassens meegemaakt…

idd. Nogal apart??

Je hebt ook nog nooit auto gereden, maar dan wil je nu toch ook niet jan en alleman overrijden? Ik vind je reactie echt nergens op slaan en ik geloof geen eens dat je 16 bent. En als je daadwerkelijk 16 bent heb je VOLGENS MIJ geen gezond verstand.

Ik vraag me bij dit soort topics echt altijd af waarom dat ‘Marokkaanse’ erbij staat.
Voegt toch niets toe aan het verhaal? :’)

nou en xd

Amen.

PRECIES DIT. THANK GOD IK BEN NIET DE ENIGE.

verre van…

beetje apart topic dit, om me even subtiel uit te drukken.

dat is niet helemaal waar, in groep 8 was ik ook heel verliefd, iets minder en ik had toen een behoorlijke tijd last van liefdesverdriet…

Dafuuuuq?

Maar uiteindelijk ben je er weer overheen gekomen toch? Geloof me, je blijft écht niet je hele leven down om één of andere jongen waar je nooit wat mee hebt gehad. Misschien blijf je een zwak voor hem houden, maar je komt wel weer iemand anders tegen. Echt waar.

Als het een Nederlander geweest was, zou je dan ook ‘een Nederlandse jongen’ geschreven hebben? :’)

Je geraakt wel over hem. Misschien niet vandaag of deze week of deze maand, maar ooit. En ohja, je klinkt best wel ziekelijk geobsedeerd…

ik ben ook geobsedeerd, ik kan er niks aan doen hij is zooo leuk

Trueeeee!

Het volgende topic haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Grow op girl, je hebt een heel leven voor je, dit is niet de enige jongen op de wereld. Dat weet zelfs ik, als 13jarige.

Lol. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ga maar van een brug afspringen als je niet kan stoppen met aan hem denken.