Ik moet het gewoon even kwijt dus post ik het maar hier.
Mijn vriendje heeft het 2 weken geleden uitgemaakt en ik geraak er maar niet over. Iedereen zegt tegen mij dat het na een tijd wel beter gaat maar dat is niet zo. Ik voel me zo verschrikkelijk ! Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb al alle moeite gedaan om het weer goed te maken bij hem, maar hij zegt dat hij niet meer verliefd op mij is. Dit is het zwaarste wat ik heb moeten verwerken in mijn leven. Ik weet dat het dom is, want er zijn veel ergere dingen in het leven :s
Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt ? Hoe kom jij er bovenop ?
Erg kut voor je, maar moet dit niet bij Liefde & Boys?
:’)
Ja zag het ook net, weet niet hoe ik het moet aanpassen :s
ik heb het zelf niet meegemaakt, maar volgens mij is 2 weken niet zo heel lang, kan nog wel langer duren. Je moet gewoon leuke dingen doen. Misschien alle slechte dingen van hem opschrijven en alleen maar daaraan denken? Verder heb ik geen idee.
2 weken lijkt mij ook niet zo lang, geef het gewoon wat tijd.
2 weken is echt niets, na 10 maanden heb ik er nog steeds moeite mee.
Mijn vriend heeft het ook uitgemaakt eens, dacht zelf dat het helemaal over was, maar na 4 weken zijn we weer bij elkaar gekomen. Die vier weken waren echt een hel voor mij, het verdriet werd echt totaal niet minder, kon alleen na een tijdje iets beter mijzelf dwingen er niet aan te denken, uiteindelijk zal het langzaamaan wel beter gaan! + dat 2 weken best kort is, geef het tijd:)
Wat bij mij wel eens heeft geholpen is gewoon denken van ‘‘het is nu even uit maar als ik wil is het over een half jaar weer aan. En tot die tijd maak ik plezier met mijn vriendinnen en zie ik wel wat van andere leuke jongens er nog zijn.’’
Ik weet niet of dit je zou helpen, maar bij mij in ieder geval wel… en vaak ben ik hem dan na een half jaar vergeten of is het gevoel in ieder geval veel minder.
Erg kut voor je, ik weet hoe je je voelt!
Dat is heel erg kut voor je. Mijn vriendje heeft het ook week geleden uitgemaakt na een relatie van 2 jaar en 2 maanden…
2 weken is sowieso nog niks… ik weet het zeker na jaar zal ik er nog steeds moeite mee hebben.
Ik weet ook niet wat ik moet doen…
Feeling terrible
Je moet er gewoon niet te veel om treuren, en vooral veel dingen met vrienden en vriendinnen doen. Uitgaan, bios, shoppen, meiden avondje, etc etc. Dan kom je er echt wel weer boven op. En natuurlijk gaat dat niet binnen een maand over, maar na een maand of 3(misschien meer of minder) zal je zien dat je je al een stuk beter voelt.
ik heb er na anderhalve maand ongeveer? nog steeds moeite mee…
“Iedereen zegt tegen mij dat het na een tijd wel beter gaat maar dat is niet zo.”
Hoe weet je dat nou? Dat kun je toch niet na net 2 weken al vaststellen.
Dankje voor de tips iedereen
Geef het tijd.
idd. 2 weken is nothing. ik heb er een half jaar mee gezeten.