liefdesverdriet

ik heb een paar dagen geleden al een topic aan gemaakt: http://forum.girlscene.nl…nder/list_messages/166419
maar het probleem is dat ik me nog steeds echt verschrikkelijk voel, ik eet eigenlijk al dagenlang niks meer en ik ben in 3 dagen tijd ook al 2 kilo afgevallen omdat ik gewoon écht niet meer kan eten, zelfs niet als ik de hele dag werk. En ik slaap ook nog maar amper.
Hij heeft het gisteren via sms uitgelegd, dat het gevoel voor mij steeds minder werd en dat hij toen haar ontmoette en als hij met haar praatte weer dat geweldige gevoel kreeg. Ik brak echt toen hij dat vertelde… Vannacht hebben we best wel wat met elkaar gesmst, maar toen ging hij vertellen dat hij vrijdag bijna de hele avond niks anders had gedaan dan gezoend en dat soort dingen. Dan krijg ik ook echt het gevoel alsof hij mij jaloers probeert te maken. En zelfs veel vriendinnen van F. (de vriendin van de jongen waar ik dus mee bezig was) zeggen dat het zeker binnen 3 weken uit is. Van een soort vriendin van mij (die was er toen ook bij) heb ik gehoord dat ze gewoon aan B (die jongen) zag dat hij het niet leuk vond dat F zoveel achter hem aanliep, maar tegen mij zegt hij dus iets heel anders, dus ik weet het gewoon niet meer. En morgen zie ik hem voor het eerst sinds dat dit allemaal is gebeurd weer op school, en zit ik er zelfs 1 uur bij in de klas.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, en het is misschien ook wel een beetje mijn eigen schuld omdat ik hem zo lang liet wachten, maar dan hoeft hij me toch niet zoiets te flikken?

Er is eigenlijk niet zo veel wat je kunt doen. Die gast is overduidelijk fout aangezien hij niet de moeite nam om je te laten ‘nadenken’ over het afspreken. Als ie echt wat in je zag dan had ie wel eventjes gewacht. En om je nu dat soort smsjes te sturen is al helemaal een naaistreek. En als je hem echt heel heel heel graag terug wilt (wat ik niet zou doen als ik jou was) zou ik hem laten zien dat het heel goed met je gaat en hem juist jaloers maken. Works almost always :slightly_smiling_face:

Klinkt heel bekend bij mij. Ik had 8 maand een vriend die vreemd ging en daarna dus ook met dat andere meisje had. Ik heb ook ongeveer een week lang gewoon écht bijna niks gegeten, ook dik afgevallen enzo, en zelfs als ik moest werken van 7 tot 5, at ik maar 1 appel ofzo. Kreeg t niet weg, voelde me verschrikkelijk. Maar hee, kijk mij nou, ik ben helemaal gelukkig hoor!
Geloof me, het is echt k u t, om het zo maar even te zeggen, en in jou ogen is hij de enige leuke jongen en wil je alleen hem. Maar wil je nou echt iemand waarbij je niet weet of hij bij jou blijft? Het duurt een tijdje, maar over een paar weken ben je er echt over heen.
Alleen eerst deze periode doorkomen dus… succes ermee, komt goed! :slightly_smiling_face: