liefdesverdriet!

ik heb echt verschrikkelijke last van een gebroken hart.
hij heeft me gedumpt en ik hield zielsveel van hem, daarna heeft ie me uitgescholden voor kk hoertje en toen was ik echt gebroken!
ik zat de hele nacht te huilen gisteren en ik kan er niet meer tegen…
iemand tips om ‘hem’ te vergeten? :’(

xoxo hopenloos meisje.

weet je waarom hij het heeft uigemaakt? misschien helpt dat veel. Als hij je een hoer noemt kan het zijn dat hij verhalen hoort van mensen dat je vreemd gaat of weetikveel.
Ik denk dat je toch eerst met hem moet praten dan. Zodat het duidelijk wordt.

En als je hem wilt vergeten:
Gewoon heel veel actieve dingen doen zodat je de kans niet hebt eraan terug te denken.
Ga veel met vriendinnen afspreken en leuke dingen doen en gun je tijd aan andere jongens.

ja… hij zij dat hij niks meer voor me voelde…
dankje voor je tips. (:

Veeeeel dóen!
Als je thuis gaat zitten ga je er meer over nadenken en daar word je alleen maar verdrietig van.
Iedere dag zal het wel ietsje beter gaan! :slightly_smiling_face:

Bezig zijn, met vriendinnen veel afspreken of eens gezellig een avondje/dag met je moeder/vader/broer(tje)/zus(je).

Meteen op jacht gaan naar andere jongens! Klinkt misschien niet echt als een ideale oplossing, maar zo word je afgeleid en kan je meteen andere leuke jongens spotten.
En natuurlijk leuke dingen met vriendinnen doen, bezig zijn met een bepaalde hobby van je etc.

Als ie je kk hoertje heeft genoemd vind ik het zoiezo al een loser, hoe lief of wat ie ook was tegen je ervoor. Zo’n gozer is niemand waard, denk daar maar is aan. Ga lekker uit, leuke dingen doen met je vriendinnen en zoek een jongen die wel normaal kan doen.

Hij heeft je een kk hoertje genoemd, das een reden om dus niet over hem in te zitten ;o Denk aan dat er zoveel meer leuke jongens op de aardbol rondlopen waarvan er ergens eentje bijzit die meer van jou zal houden dan hij heeft gedaan. Zo min mogelijk aan hem denken en leuke dingen doen met vrienden kan voor afleiding zorgen, das sowieso een aanrader!

zuipen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Gewoon veel feesten & leuke jongens ontmoeten.
Dan ben je die gozer zo vergeten. :metal:

the best way to get over a guy is to get under one :stuck_out_tongue:

oke, nu serieus: de tijd heelt het echt wel. ik weet dat je dat nu niet gelooft, maar je moet over een week of twee gewoon goed uitjanken en dan kan je het langzaam verwerken. en luister naar dit liedje: http://www.youtube.com/watch?v=xzbIHylxY9M en luister naar de lyrics, dat helpt echt!

*All the tears that I’ve cried
I can leave them to dry
If you don’t wanna love me*

dat hielp bij mij iig :slightly_smiling_face:

^hahah to get under one of to get another one? :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar eerst eventjes in een dipje zitten, huil maar gerust. Vriendinnetjes zijn dr om je te troosten!
Daarna idd lekker zuipen, uitgaan, om te zien hoeveeeel jongens dr wel niet zijn!
En wat bij mij ook erg hielp, een briefje, met ALLE negatieve dingen aan hem opschrijven. Samen met een vriendin maken, die kan ook zo nog heel wat negatieve puntjes voor je opschrijven, kan je samen lachen. :wink:
En het komt goed! Ook al zal het met ups en downs zijn, bergje op en bergje af, en op een gegeven moment is dr geen bergje af meer!
Als je me snapt ^^ Sterkte meid!

Oh en als hij je kk hoer noemt, dan is hij je sowieso al niet waard. Ik vind scheldende mensen zo diep triest, en al helemaal aangezien hij wss weet hoeveel verdriet jij hebt, zoiets doet een normaal denkend ex vriendje niet.

Deze zijn ook erg vrolijkmakend :grinning_face_with_smiling_eyes:
http://www.youtube.com/watch?v=WIAnmjGPq9k

http://www.youtube.com/watch?v=BKJ98UxX1jc

Die stuurde mn vriendin me nadat mijn ex het had uitgemaakt. :stuck_out_tongue:

haha, ik kon zelf geen een negatief punt verzinnen net nadat hij het uitmaakte, nu wel :stuck_out_tongue:

En het komt goed! Ook al zal het met ups en downs zijn, bergje op en bergje af, en op een gegeven moment is dr geen bergje af meer!
mooi gezegd! :slightly_smiling_face:

Ijs, een meidenfilm en véél huilen. Dan je vooral met je vriendinnen bezighouden ( sluit je niet af!) en zijn negatieve kanten opschrijven werkt ook wel goed!
Hoe kut je je ook voelt ,nu. Liefdesverdriet gaat altijd voorbij.

Kon ik in het begin ook niet haha, kwam niet verder dan; hij stinkt weleens uit zn mond als hij wakker wordt. :stuck_out_tongue: Maar daar is de vriendin voor, aangezien die niet verliefd op hem is zal zij geen bord voor dr hoofd hebben (;

Praat er wel over, met vriendinnen enzo. Maar zorg er ook voor dat, zoals eerder gezegd, je je hele dag volpland. Zo ben je gewoon lekker wat aan het doen en je gedachten meerendeel bij wat anders.
Verdriet moet toch slijten.

ik snap dat je verdrietig bent, maar je moet hem vergeten. een jongen die jou uitscheld, is jou niet waard. je vind vast wel weer een nieuwe leuke jongen. In de tussentijd moet je jezelf gaan verwennen. Maar niet te veel gaan eten. ik bedoel lekker naar de film gaan of gezellig afspreken met je vriendinnen. zorg dat je afleiding hebt. Dan vergeet je hem vanzelf.
Veel succes!

ben je al een vakker gedumpt en je daarna rot gevoeld denk aan dat daar kwam je ook voerheen dus nu ook:) heel veel sterkte ik weet dat in begin egt zo kut en zwaar is

nee woow de avond dat mijn ex had uitgemaakt ging ik drinken

en kon maar niet stoppen met huilen dat terwijl ik uit was XD

en dat is nu 2 maanden trug en nu voel ik me goed
heb allen dingen opgenoemt met vriendin waar ik nu niet meer aan hoefd te denken (ook stommen dingen zoals ik word niet meer teggen de muur gedrukt als ik slaap )