Liefdesverdriet.

.
  • .

0 stemmers

Hii ik heb iets waar ik mee zit en ik wil even mijn verhaal kwijt.

Op mijn school zit een hele leuke jongen waar ik echt heel erg verliefd op ben. Ik praat heel vaak met hem en we zijn een soort van vrienden geworden. Maar mijn vriendin kreeg met die jongen waar ik zo verliefd op ben. Ik had al van ten voren tegen haar gezegd dat ik hem leuk vind maar toen kreeg zij met hem…
Ze heeft al gevraagd tegen mij of ik het erg vond? En ik zei nee terwijl ik echt heel erg liefdesverdriet heb. Ze stuurt de hele tijd van die berichtjes naar mij zoals: Ik hou van hem en mis hem enzo. Maar ik hou ook echt super erg van hem en ik heb het gevoel dat ik meer van hem hou dan zij. Ik zit hier echt heel erg mee! Help wat moet ik doen?! Ik ben trouwens 13 jaar.

Waarom de poll?

Dan ten eerste, je houdt niet van hem, je bent gewoon simpelweg op die jongen verliefd. Dat is dus iets heel anders.
Daarnaast had je dit denk ik eerder moeten bedenken en gewoon eerlijk moeten zijn tegen je vriendin. Het enige wat je nu kunt doen is blij zijn voor haar en het accepteren.

Waarom heb je gezegd dat je het niet erg vond? Had dan gewoon gezegd, nee ik wil liever niet dat je een relatie met hem neemt want ik vind hem ook leuk en awkward. Nu is het een beetje te laat om dat nog te zeggen.

Wat hier boven ook al werd gezegd, sluit ik me volledig bij aan!

Je vriendin heeft zelfs nog gevraagd of je het niet erg vond (!!!), dan kun je toch eerlijk zijn? Daar ben je toch vriendinnen voor? Het enige wat je kunt doen nu is blij voor haar zijn en het accepteren dat zij samen zijn zoals fatality al zegt.

ja sorry voor die poll dat ging per ongeluk.

En ik ben wel blij voor haar enzo. En ik zeg ook niet dat ik niet wil dat ze geen relatie hebben. Maar ik ben gewoon zo verdrietig enzo en ik heb nog nooit eerder leifdesverdriet gehad ofzo. En ik weet ook niet hoe ik ermee omga

Zoek een ander, snap dat het lastig is maar er zijn meer jongens op deze aardbol!