heyhey,
Ik heb in december een jongen leren kennen op de verjaardag van vriendinnen van me. We hadden daarna nog best wel wat contact. Tot hij een vriendin kreeg. Dat ging na een paar maanden alweer uit, omdat zij hem niet meer leuk vond of zoiets.
Nadat het dus uitging tussen hun begon hij steeds iets meer contact met mij te zoeken. Uiteindelijk gingen we afspreken en heeft hij mij ontgroend. Hij heeft zelfs een vriendin van mij gevraagd om aan mij te vragen wat ik van hem vond (cute wel). We hadden bijna een relatie totdat hij me een appje stuurde dat hij me toch niet zo leuk vond. Hij zei dat hij me te rustig en kalm vind, maar verder wel een super leuk meisje ben. Hij zag er alleen niet meer dan alleen vrienden in. Ik heb bijna een week gehuild om dat appje en had het misschien wel een beetje zien aankomen. Hij liet steeds minder van zich horen en we hadden elkaar al bijna meer dan 2 weken niet meer gezien. Ik was de enige die nog een beetje probeerde contact te hebben als ik het zo terug zie. Maar het punt is dus, ik mis hem heel erg. Hij wilde nog wel vrienden blijven en contact houden maar doet daar niks aan. Ik heb sinds die dag niks meer van hem gehoord. Terwijl ik wel berichtjes heb gestuurd. Niet van ik mis je, maar gewoon dingetjes die je naar iedereen kunt sturen. Wat vinden jullie, zou ik nog mijn best doen om hem terug te krijgen of het zo laten? En zou ik nog contact proberen te houden of gewoon alles afkappen?
kusjes
Hee meis! Wat naar! Ik zou zelf even niets meer van je laten horen, als hij echt vrienden wil blijven, moet hij dat ook laten zien. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer hem niet meer te contacten. Probeer ook niet te kijken naar zijn social media e.d. Sterkte ermee!
Heyy, ja daar heb je gelijk in… Het is inderdaad heel lastig om iemand die je leuk vind te negeren. Dankjewelxx
Je kunt het!
Ik begrijp je helemaal, als jij zelf ook vrienden met hem wil blijven probeer dan nog contact te houden maar doe niet elke dag te veel moeite. Doe het rustig aan en probeer misschien elke week iets van je te laten horen
Hoe houden jullie contact ?
En probeer je zeker niet te veel zorgen te maken, probeer hem te vergeten!!
Richt je op andere jongens
wat mij hielp was gewoon een tijd geen contact meer, als hij echt vrienden wil zijn snapt hij het wel!! Sterkte!
Ben & Jerry ijs inslaan!
Zoals dancingqueen zegt: even geen contact meer, dan is jouw liefdesverdriet gedaald en daarna kun je dan als vrienden (als dat lukt) verder.
Zet muziek op, zonder je even af van de wereld, tijd voor jezelf is belangrijk. Denk even na over alles en probeer het achter je te laten.
Super bedankt voor jullie lieve reacties, ik ga denk ik gewoon even geen contact meer hebben met hem. Als ik dan later denk dat ik toch nog wel graag vrienden wil blijven ga ik dat gewoon proberen. xx
get over it!!!