liefdesverdriet....

Mijn vriend maakte het ongeveer 8 weken geleden uit. Hij zei toen nog dat hij me ging missen, en dat hij me nog steeds een heel lief meisje vond. We praatten nog elke dag maar de gesprekken waren natuurlijk minder leuk dan toen we nog verkering hadden. Sinds een week of 4/5 praten we niet meer. ik heb gezegd dat ik hem met rust laat. Ik heb hem altijd nog terug gewild. En dat wil ik nu nog, maar ik begin te twijfelen. Want zijn vrienden zijn echt zovan: Ja ga je chick lekker vingeren, doen doen! dat is lekker jonge moet je echt doen! en al die dingen. en daar hou ik helemaal niet van. mijn ‘ex’ daarentegen, die is natuurlijk ook wel een klein beetje zo, want zo zijn alle jongens, maar helemaal niet zo erg dan zijn vrienden. hij hield er altijd rekening mee dat ik het niet fijn vond en hij doet het nu het uit is ook niet zo erg. maar toen het net uit was ging hij aandringen, dat hij meer wou doen dan dat we deden toen we het nog hadden, hij had zich volgensmij mee laten slepen door zijn vrienden. ik zei dat ik dat echt niet wou, en toen zei hij: oke dan is het nu echt over. daarna is hij er nooit meer over begonnen, en hij sliep bij een vriend dus waarschijnlijk was het gewoon een grap. in ieder geval, hij doet heel bot, heeft me ontvolgd op twitter, praat nooit meer tegen me en is blij dat hij niet bij me in de klas komt volgend schooljaar. dit doet mij heel veel verdriet, hij is zo lief, zijn familie is super! ik heb echt super geweldige tijden met hem gehad. met zijn nicht ben ik nog steeds heel goed bevriend, ze is een van mijn beste vriendinnen geworden ! maar elke keer als ik bij zijn nicht ben, denk ik weer aan hem, ben ik een beetje bang dat hij ineens binnenkomt ( want hij woont dichtbij en komt heel vaak op bezoek ). ik mis hem echt heel erg, en wil hem terug. gisteren praatte ik weer even met hem. ik vroeg ‘kan ik alsjeblieft even met je praten? ik zal het kort houden.’ hij zei: Ke.
ik vroeg of hij me nog wel aardig vond en of ik hem iets had misdaan. hij zei dat hij me gewoon nog aardig vond en ik hem niks misdaan had. dat was fijn om te horen. maar toen ik vroeg of we niet gewoon echte, goeie vrienden konden blijven en konden stoppen met elkaar negeren, zei hij: ik weet niet of dat wel gaat… daarna deed hij weer kortaf. hij heeft me veel pijn gedaan, maar ondanks dat hij dat heeft gedaan wil ik hem nog steeds terug. mijn vriendinnen zeggen (natuurlijk) dat hij mij niet verdiend en dat ik hem moet vergeten. maar dat wil ik absoluut niet… hij is een super jongen voor mij, ook al is hij dat niet voor mijn vriendinnen. natuurlijk krijg ik nu veel reacties van meiden die vinden dat ik hem inderdaad moet vergeten. maar toch gaat dat niet. ik heb het geprobeerd. maar ik blijf aan hem denken, ik heb echt verdriet, ik verveel me en mis onze gesprekken… ik vind het nog steeds super erg na 8 weken! :flushed: ik word er helemaal gek van.
ik hoor echt heel graag wat jullie zouden doen, wat jullie er van vinden, tips om hem terug te krijgen en tips om me op andere dingen te richten in deze lange, vervelende vakantie…
ik hoop dat jullie het een beetje snappen, echt superbedankt ! x :kissing:

Mijn ex heeft het nu bijna een maand geleden ook uitgemaakt en ik heb ook nog zooo erg liefdesverdriet.
En dan zeggen ze juist, ga leuke dingen doen met vrienden enzo, en ja dat helpt wel… Maar als ik dan weer alleen ben ben ik meteen super chagrijnig en mis ik hem weer ontzettend… Werken helpt ook niet want dan ga ik juist meer aan hem denken (het moet natuurlijk wel gewoon haha), met films moet ik tegenwoordig altijd janken (in films komt natuurlijk alles goed en dan denk ik damn, waarom is dat niet echt zo… xd). Bij mij helpt serieus alleen muziek om even helemaal niks te denken.

Ik denk niet dat je je ex terug krijgt. Dat moet je echt proberen uit je hoofd te zetten anders houd je alleen maar hoop en hij heeft het natuurlijk niet voor niets uitgemaakt… Wat was de reden nou precies? Dat jij niet ‘verder’ wil voorlopig? (Hoe oud zijn jullie?) Het lijkt me al wel duidelijk als hij het daarvoor gaat uitmaken dat je hem echt moet vergeten.

Sorry hier heb je niet echt veel aan… Maar ik snap je helemaal, heel veel sterkte :sob::muscle: :sob::muscle:

Hmm… ja daar heb je wel gelijk in ja, misschien wil ik gewoon niet toegeven dat dat fout van hem was omdat liefde inderdaad wel heel erg blind maakt …
maar toch voel ik nog wat voor hem. en het was een suggestie van hem, hij zei: als we nog een keertje afspreken en nog wat verder gaan… misschien weet ik dan weer wat ik voor je voel…
maar ik ging er niet in mee en toen werd hij een beetje pissig…
dat is inderdaad helemaal niet lief nee… :blush:
toch voel ik nog wat… ik weet niet waarom… hij blijft toch wel een lieve jongen. maar hij heeft ook zijn minpunten zoals dat …

Ik had een half jaar watmet een jongen, toen het uit ging wilde hij opeens niet meer over z’n gevoel praatte en werd hij bot. Ik heb veel gehuild en had daarna moeite om met andere jongens om te gaan. (Het ging op een nogal nare manier uit.) Na 4 maanden ontmoette ik een andere jongen en kon ik weer genieten.

Maak een lijst van alle dingen die hij nu stom doet en waarom hij jou niet zou verdienen. Ik weet dat het het slechtste antwoord is wat je wilt horen, maar heef het tijd.

Het enigste wat je nu wilt horen is dat hij je nog wel leuk vindt en dat je ervoor moet gaan. Dat hij alleen maar zo doet door zijn vrienden en dat jullie ooit nog samen komen. Maar sorry dat kunnen we geen van alle hier zeggen, omdat hij verandert is. Ookal gaat hij je ooit terug willen, het wordt nooit hetzelfde. Als hij daadwerkelijk nog om je gaf dan deed hij niet zo, zo zou hij sowieso niet moeten doen tegenover welk meisje dan ook. Onrespectloos om te vragen of ze nu nogverder wil gaan.

Dus vergeten is de enigste oplossing.

BEGIN AGAIN - TAYLOR SWIFT (wieweet, ooit gebeurt dit jou…)