Weetje, laat maar zitten. Jullie begrijpen het toch niet
Hoe moet ik hierop reageren? Het is jammer, maar na de vakantie begin je met wat nieuws en er komen nog zat jongens op je pad. Laat je vakantie niet verpesten door die ene jongen die niks bleek te worden. Spreek af met vriendinnen en doe leuke dingen. Vakanties horen leuk te zijn!
Dat hou ik mezelf ook steeds in het hoofd maar het lukt gewoon niet, en dit is ook mn eerste liefde die ik gewoon echt leuk vind. Ik zet hem nu neer als een zak die me volop negeert, zo is het niet. We praten nog wel maar niet meer zoals eerst
12…
?
Wat bedoel je hiermee?
Je bent nog maar twaalf, alsjeblieft zeg.
Ik wilde nog serieus gaan reageren maar jij haalt de beginpost al weg, oke :")
In ieder geval: zoek gewoon weer eens contact met die jongen, je weet toch helemaal niet wat hij nu van je vindt? En anders ga je 203948230 andere jongens ontmoeten na de vakantie, waar je er vast wel weer eentje van leuk vindt.
En o ja, tip: schrijf alsjeblieft geen Engelse teksten/zinnetjes oid als je niet fatsoenlijk Engels kan :") kleine irritatie van me, sorry
^ Ha sorry maar dat vind ik kinderachtig :") Waarom de beginpost alsnog neerzetten … ?
waarom hebben kinderen van 12 al whatsapp gvd.
Maar blijkbaar wil de TS dat niet, anders had ze het niet weggehaald? :")
Maar nvm.
Society
Eerlijk gezegd vind ik dit nog niet eens zo héél vreemd hoor :") Een mobiel hebben als je in groep 8 zit/bijna naar de middelbare gaat, vind ik vrij normaal eigenlijk. En waar vind je tegenwoordig nog een mobiel waar geen Whatsapp op kan? Het is dat het er in “onze tijd” nog niet was, anders hadden veel van ons dat ook al wel gehad hoor. Als je dan toch een mobiel koopt/krijgt van je ouders, waarom dan een oud ding als je ook gewoon een fatsoenlijke kan krijgen?
dat dacht ik dus ook…
Dat is nog lang geen ecgt liefdesverdriet