Liefdesverdriet

heb je het wel eens gehad dat je grote liefde opeens uit je leven verdween?
wat deed je toen?hoelang had je nodig om het te verwerken en maakte je beslissingen waar je nu nog last of profit van heb?

ik beg in wel eerst…

er was zoo een jonqen ik kende hem een jaar, ik was dolblij met hem we deden vanalles samen we waren elke daq bij elkaar. dat qinq zo een half jaartje door.
zijn ouders waren qescheiden en zijn ouders hadden besloten dat hij bij zijn moeder moest qaan wonen… na dat halve jaar qinq die weq, weerheen weet ik niet :c ik was kapot ik heb 2 weken niet kunnen slapen omdat ik hem miste. ik heb qeen verkeerde keuzes qemaakt voorde rest maar soms NU noq krijq ik tranen in mijn oqen als ik een liedje van onze tijden hoor…

waarom een q ipv een g?

leer nederlands…

• ipv g
    -e profit van heb ?

volgens mij kan echte liefdes verdriet wel even duren, en zal het altijd een lastige en zwakke plek in je hart blijven . heb je geen contact meer met hem?

nope

in de zomervakantie was er zo’n leuke jongen. en ik vond hem zooo leuk. bleek dat hij mij ook leuk vond, maar we hadden het gewoon niet van elkaar door haha! nu whatsapp ik al een tijd met hem en de lovefeelings worden steeds groter, maaar omdat hij zo verweg woont, gaat het natuurlijk nooit werken. dus ik ben ook heel verdrietig:(

Nog steeds na een jaar liefdesverdriet. We hebben nooit iets gehad ofzo, maar hij liep ineens mijn leven weer uit.

Ohhw so erg, heb egt medelyde met je!.

Net een paar weken voor ik 16 werdt leerde ik een jongen kennen. Hij was 18 en dus al veel meer bezig met seks, ik op dat moment nauwelijks. Dat was dan dus ook de reden voor hem om niks met me te willen beginnen. En dat liet hij me leuk via wapp weten. Ow en hij had toen ineens een vriendin. Maar over hem was ik wel redelijk snel heen.

Nu heb ik voor het eerst een beetje liefdesverdriet.

Ik leerde een jongen kennen, hij deed anders als de andere jongens bij mij. Heel lief enzo. Ik vond 'm toen nog niet leuk.
Toen begon ik hem heel leuk te vinden, maar hij deed steeds afstandelijker, dat is ongeveer een maand geleden gebeurd. Ik was helemaal in de wolken, terwijl hij steeds meer met andere meisjes omging en bijna nooit meer leuke gesprekken met mij heeft. 'T ligt misschien ook een beetje aan mij, als ik iemand leuk vind ga ik gemeen doen. Maar ja, ik ben nu nog steeds in de wolken en hij zit met andere meiden te flirten. O god, echt waar, ik heb nog nooit zo’n jaloezie gehad en nog nooit zo vaak emotioneel op een dag geweest. Nu weet ik een beetje hoe het voelt, niet bepaald het fijnste gevoel, sterker nog: Verschrikkelijk. Maar ja, ik moet 'm denk ik maar vergeten. Maar dat wil ik niet en dat kan ik ook niet! :frowning_face:

Playboytjee! ahaa…Jaa misschien moet je hem ook vergeten!. Heb je foto gesien (Gewoon hier op Girscene).Je bent te prachtig en mooi jy verdiend sowieso een lekkere en een lieve en een mooie *engeltje*.Haha xx