liefdesverdriet.

ik denk dat hier al een topic over is,
maar dan nog maar 1.

hoe kom je over je liefdesverdriet heen?
en wat doe jij als je je ex weer ziet?

umh proberen niet meer aan hem te denken?Maar dat is heel moeilijk.
Als je hem ziet heel normaal doen alsof je niks kan schelen dat het uit is… of hem negeren…?
Okee hier heb je nix aan; zie dit maar als een up:P! Ik heb zelf namelijk ook deze vragen(A)!

ikweethetniet =(

dit hielp bij mij;

• alles over hem opschrijven, ALLES, je gedachtes, wat je aan hem doet denken, slechte eigenschappen enz.
  • foto’s & smsjes e.d. verwijderen
  • niet meer met hem msnen, en hem negeren als je hem tegenkomt ofzo. Als hij tegen jou gaat praten gewoon rustig doen, alsof je hem niet zo goed kent.

sterkte!

En natuurlijk leuke dingen met vriendinnen doen! :slightly_smiling_face:
Sterkte!

steerktee x3.

je zult denk ik altyd wel een beetje een zwak voor hem houden, maar dt ligt er ook aan van hoe lang je met hem gehad hebt ;o.
okee, niet dt je hier iets aan hebt x3 ='D.
schrijf zyn slechtste eigenschappen op een klein papiertje en hou dt altyd by je.
als je aan hem begint te denken, pak je die meteen.
ik weet niet of je vn dit soort muziek houdt, maar dit liedje heeft by my geholpen;
avril lavigne - i can do better
x3.

ziehier een heel verhaal, amen ;p.
sterkte² nog x3 ='D.

xoxo. (ll’).

upp :frowning_face::frowning_face:

accepteer het!
ik denk niet dat je je moet focussen op de slechte eigenschappen, ik denk juist dat je het moet zien als een mooie tijd die nou over is!! zo kijk je ook altijd nog goed terug naar jullie tijd ipv dat je opeens een slecht gevoel erover krijgt…
nja, gewoon het accepteren dat hij die beslissing heeft gemaakt, er zijn meer jongens :slightly_smiling_face:
eventjes goed alles eruit huilen en niets binnen houden… en zoals al gezegd is alles opschrijven… dan komt het er uit… of bij iemand uithuilen en alles vertellen, maar het moet er iig op één of andere manier uit

zelfde probleem hier. :cry: