Liefdesverdriet verwerken

Een week geleden heeft mijn ex vriend een einde gemaakte aan onze relatie. In het begin was het huilen en veel pijn hebben. Na vier dagen niets van mij te laten weten, heb ik hem een lange SMS gestuurd met daarin dat ik zijn frustratie begreep en dat ik daaraan wilde gaan werken. Maar ook dat ik hem veel succes met zijn opleiding wens en hem wil bedanken voor alle mooie en leuke momenten samen. Na een uur heeft hij hier op terug gereageerd, wat natuurlijk pijn deed. Maar dat had ik al verwacht, maar ik wilde het goed voor mezelf afsluiten. Hij heeft het namelijk via de telefoon uitgemaakt en wilde die avond niet langskomen om het face-to-face uit te maken. Hij gaf als reden dat hij nog veel voor zijn stageverslag moest doen, die de dag erna moest worden ingeleverd.

Momenteel zit ik nu in zo’n fase dat ik nog veel aan hem denk en mij afvraag of hij ook nog aan mij denkt, of hij nog gevoelens voor mij heeft en of hij tijdens onze relatie al bezig was met de ander. Ik wil dat graag weten omdat hij vorige week tijdens het koken bij mij werd gebeld. Dat telefoontje nam hij op met ‘Hey schat’ en gaf toen in dat gesprek aan dat hij met mij aan het koken was enzovoort. Even later vroeg ik aan hem tegen wie hij ‘Hey schat’ zei. Hij gaf als antwoord dat het zijn moeder was en dat hij ‘Hey schat’ zei als automatische reactie, omdat hij meestal met mij belt en met niemand anders. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er van moet vinden. Helaas moet ik me er gewoon bij neerleggen… Af en toe val ik terug, zit ik in een dip en heb ik gewoon nergens zin meer in.

Hebben jullie misschien tips hoe ik uit zo’n dip kan komen?

Hey girl

Ik ben een lotgenoot. Vrijdag heeft mijn ex vriend ook door de telefoon uitgemaakt. Hij is toen
met ‘vrienden’ die ik totaal niet ken het hele weekend door lopen zuipen en blowen. Het maakte mij kapot want hij was ook met een meisje
die dagen. Ik was echt kapot van het weekend.
We hebben een afstandsrelatie gehad dus ik heb hem ook niet meer gezien
en ik mag hem ook niet zien van zijn familie in zijn huis alleen als hij dat zelf wil. Echt vreselijk want dan kan ik het niet uit praten we hadden twee jaar, hij was mijn eerste vriend. Maar deze dip duurt niet voor eeuwig echt het komt wel goed.

Ga gewoon veel met vriendinnen afspreken.
Praat zoveel mogelijk
Ik heb mijn ex van whatsapp verwijderd om geen contact meer te hebben
Anders krijg ik steeds te neiging om hem weer op te zoeken.
Dus misschien kan jij hetzelfde doen.
Huil zoveel uit en doe zoveel mogelijke dingen.
Na een tijdje komt het wel.
Ik hoop dat ik ooit vrienden met hem kan zijn maar
dat gaat nog even duren want ook hoop dat we weer bij elkaar komen maar
dat heeft geen zin om te hopen.
Wij meiden moeten ons vooral op ons zich zelf richten. Je bent niet de enige die hier door heen gaat. Als er iets is kan je me altijd een bericht sturen.

Veel sterkte!

-