Liefdesverdriet, van een goede vriend van mij die niet meer reageert op whatsapp

Beste meiden,

Ik had ooit zeg maar een goede vriend. En er was meer tussen ons dan alleen dat. Altijd wat flirterig etc. Zijn ogen glinsterde altijd en hij kon ook niet stoppen als ik in zijn buurt was mijn naam te roepen of me aan te staren.
Maar nooit wat geworden. Het verhaal heb ik eerder hier geschreven, over dat hij raar doet op whatsapp.
Dit jaar hadden we namelijk minder contact vanwege dat hij een knieblessure heeft gekregen en ik niet op hem af durfde te stappen op school en bang was dat het akward werd. Dus heb ik na de examens enorm veel app contact met hem gehad. Elke dag zeg maar. En ging hij opeens halverwege de zomervakantie mij plots negeren en tot nu toe appjes of negeren of als hij appt ze verwijderen. Hij had zelfs gevraagd om af te spreken maar verwijdert dat weer etc. Ik had het effe laten rusten. En wou hem laten gaan, dus had ik in een schriftje gewoon een soort brief naar hem geschreven, die tekst heb ik naar hem geappt. Gewoon ongeveer dit van: dat ik weer vrienden wou zijn, dat ik dat zelf heb verpruts door niet naar hem toe te lopen, dat ik graag met hem of met zijn vrienden( waar we altijd mee gingen voetballen) afpreken. En gevraagd waarom hij altijd reagerende en nu zo raar doet en of hij me stom vind of wat de reden dan ook was. En gezegd van zou het leuk vinden als ik je nog eens spreek of dat je reageert, fijne herstfvakantie.
Ik wil niet zeikerig overkomen, maar wordt gewoon een beetje radeloos van hem. Wil gewoon zo graag antwoord.
Want als hij zou zeggen dat hij me stom vind of de reden kan je het gewoon makkelijker laten gaan. Maar hij zegt niets.

Nu heb ik meer de vraag aan jullie:
Hoe kom je over je verliefdheid heen? Want ik heb zo het gevoel dat dit niet meer iets gaat worden, het liefst stuur ik hem nog een appje maar ja. Het stomme is gewoon dat ik nu ook over hem begin te dromen. Overal in mijn dromen is hij en ik kan gewoon niet meer stoppen om alleen maar aan hem te denken. Dan hoop ik weer dat hij contact neemt en ja. En zit ik alleen maar weet te dagdromen over hem en lukt niet echt om daar mee te kappen. En als ik naar school ga zie ik vaak zijn broer, die twee lijken precies op elkaar alleen hun hoofd niet. Dus dat is ook nog eens moeilijk. Ik zou als ik zijn broer tegen kom op het station op hem af kunnen stappen, want die kent mij ook. Alleen heb ik hem een jaar geleden voor het laatst gesproken. Maar goed daar los ik het niet mee op.
Weten jullie wat je tegen liefdesverdriet kan doen?
Ben helaas nu ook veel vrienden verloren en clubjes zijn niet door gegaan door Corona, waardoor ik nu ook geen afleiding heb, behalve school en sporten.

Liefs Stefanie

Hee,Meis wat een vervelend voor je!

Wat ik opmaak uit je verhaal is dat jij best teleurgesteld bent in de manier dat hij jou aan de kant heeft gezet.
Dit is heel pijnlijk heb ik zelf ook een aantal keer mee gemaakt met zowel jongens als meiden.
Is het niet een optie om hem evt te bellen en te vragen of jullie iets kunnen gaan drinken ergens om te kijken of het niet goed valt te maken.

Ook vroeg je nog hoe je over liefdesverdriet heen komt dat is ook een vrij pijnlijke dat heeft tijd nodig om te Helen mijn tip daarbij is zoek heel veel afleiding ga iets leuks doen met vrienden,familie, een nieuwe sport uit proberen etc.
Ook zou ik ook lekker je gevoelens er uit laten lekker janken tot je niet meer kan laat het er gewoon uit en praat er over.

Hopelijk heb je hier wat aan gehad :heart:

Hey Elise_lisa,

Zo bedankt voor je reactie!
Hij belde mij net opeens, hij zit nu op school kan ook zijn vrienden geweest zijn. ik ga hem net zoals jij net zei terug bellen. Hopelijk kan ik er dan gewoon effe met hem over hebben als hij opneemt tenminste. Loopt al de hele tijd raar.

Thx voor je andere reactie! Ik ben idd afleiding aan het zoeken, als ik effe met vrienden weg ben dan voelt het idd beter. Was gewoon meer omdat hij dan de hele tijd weer contact probeert te zoeken en dan negeert enzo de hele tijd door dan is het gewoon wat lastiger om iemand uit je hoofd te zetten.

Maar die reactie van jou doet me goed , thx❤️