Liefdesverdriet, lucht je hart!

Iemand die ook last heeft van liefdesverdriet? lucht je hart hier

ik heb geen last van liefdesverdriet, want heb nooit met mn crush gehad. Maar ik praatte altijd met hem, en ik mis hem zo erg! Altijd als ik met hem praatte was het vertrouwd en voelde het goed. Op de een of andere manier ben ik onzichtbaar geworden, en als ik met hem praat is het altijd beetje droog. Ik wil weer zo graag met hem praten, want hij is zo leuk! :flushed:
Ik hoop dat iemand tips heeft om me te helpen met mijn issue. xxluna

Jaa het is zooo moeilijk :frowning_face: Kwam hem vandaag en gister tegen en hebben vendaag nog even geappt en hij heeft het er ook zo moeilijk mee, zo kut dat we elkaar nog zo leuk vinden, maar dat het gewoon niet kan! :frowning_face:

Soms heb ik nog wel eens een vlaag van liefdesverdriet maar dat valt goed mee (:

Sterkte voor iedereen, het is kut en lastig maar het gaat over!

*steekt verdrietig haar hand omhoog* Hierzo… :’(.
1,5 jaar samen geweest en ineens verteld hij me maar dat hij niet meer van me houdt. Het komt er bij mij op een of andere manier er niet in. Vind het zo moeilijk… Hoe kan je ineens niet meer van iemand houden ?
Het is gisteren uit gegaan, vanmorgen werd ik wakker en alles sloeg als een bom in. Hij is geen onderdeel meer van mijn leven. De herinneringen zijn stikkend.
En ik wil er het liefst nog alles aan doen. Ik zit ook echt alleen maar vol met dingen die ik hem nog wil vertellen, maar ik heb niks meer te willen. Ik moet mijn leven weer opnieuw zien te vullen, ik zag hem vaak…

Moeilijke tijden.

Het is nu een maandje uit, en heb het er erg moeilijk mee. Denk nog steeds elke dag aan hem, aan ons, aan de dingen die we deden etc.
Lig gemiddeld 3 keer per week nog te janken in me bed om hem. Ik kan 'm gewoon niet loslaten, i just can’t. Zou er alles aan doen om weer samen te kunnen zijn, echt alles. Hij is het voor me en ik mis 'm verschrikkelijk.

Ik heb er ook last van! Mijn vriend heeft het de week voor kerstmis uitgemaakt en ik mis hem nog steeds elke dag. Hij was alles voor me. Hij was niet alleen mijn vriendje maar ook mijn beste vriend. En het lastige is dat hij in dezelfde winkel werkt als ik, dus daar zie ik hem elk weekend opnieuw. Ik kan inmiddels mijn tranen bedwingen op het werk en hij weet niet dat ik thuis nog om hem huil. Ik mis hem zo.

En wat ik ook vaak heb is dat ik thuis zit te huilen omdat ik hem zo mis en dan wil ik dat hij me zou troosten, maar hij is juist de reden waarom ik huil.

Ik heb echt het gevoel alsof ik noooit over hem heen kom. Ik weet ook wel dat dat zeker gaat gebeuren maar atm mis ik hem zo erg en wil ik hem helemaal niet kwijt.

En doordat ik hem op het werk zie kan ik hem maar niet vergeten. Ik wil hem eigenlijk ook helemaal niet vergeten, ik wil hem gewoon terug. Ik wil hem weer knuffelen. Ik mis hem zo.