Liefdesverdriet hulp

Ik heb hulp nodig tegen liefdesverdriet
ik en men vriend waren een 6 maanden samen en alles ging echt goed we pratende veel over de toekomst en vulde elkaar goed aan , we konden elkaar wel maar in het weekend alleen zien omdat hij in de limburg woont en ik in west vlaanderen en dat is zo’n 3uurtjes met de trein dus alleen dan zagen we elkaar in het weekend en tijdens de week kreeg ik elke dag berichtjes van hem van in de ochtend tot in de avond , ik was echt zot van hem en ik heb nog nooit zoveel gevoelt voor een jongen als hij en ik ben al veel gekwetst geweest en bedrogen geweest maar bij hem had ik een goed gevoel dat dacht ik toch
tot hij een week geleden met zijn vrienden op reis ging voor een week hij zei tegen mij van ga je dat aan kunnen mij een week niet horen want ik ga niet heel de tijd op men gsm bezig zijn he , ik zei van ja want ik dacht niet dat hij dat echt zou doen wie is er nu niet met zen gsm bezig , dus hij vertrok de zaterdag en toen hij er was zenden hij nog een bericht dat hij was toe gekomen en wat hij nog ging doen daar het was al laat en ik zei van dat ik ging gaan slapen . het was zondag en ik kreeg niks van hem heel de dag en maandag ook niet ik verwachten natuurlijk niet heel de dag door berichten maar 1tje op een dag is toch ook goed en de dinsdag keek ik op zen facebook gewoon om wat foto’s van hem te zien toen zag ik dat hij een meisje had toegevoegd die van griekenland was waar hij op reis was ik von dat raar en ik had van die gedachten dat er meer achter zat , dus ik zenden een bericht naar hem met gewoon vraagtekens waar hij op antwoorde van wat is er ? en ik zei ja je hebt al een paar dagen niks meer gezonden naar mij ik werd wat onrust en hij zei toen van ja ik heb je toch gezegd als ik op vakantie ben dat ik niet heel de tijd met men gsm bezig ben he , waar ik heb zei van ja dat is waar maar ik was gewoon ongerust en miste je wat en wilde met je praten en toen zei hij niks meer , dus ik heb het dan gelaten en normaal gezien zou hij zaterdag nacht dan terug thuis komen en ik wachten op een bericht van hem dat hij thuis was gekomen maar ik kreeg niks van hem wat ik wel erg von maar ja toen heb ik weer de volgende morgen gezonden naar hem gevraagd of hij goed is thuis gekomen , en ook dan zou ik die zondagavond naar hem gaan en een weekje bij hem zijn nu hij antwoorde maar in de middag hij slaapt lang uit waar er in stond sorry dat ik het via deze weg doe maar ik wil er een punt achter zetten we zijn te verschillend en er zijn wat dingen dat stoort voor mij aan jou . ik was er kapot van zeker omdat het via een bericht was en zenden dan nog terug om er over te praten waar we kunnen aan werken maar hij zag het niet meer zitten , maar ik denk gewoon dat hij iemand anders heeft leren kennen ik heb dan ook men facebook weg gedaan omdat ik gewoon weet van men zelf dat ik een bericht zou zenden naar hem en naar zen foto’s zou kijken en dat zou me meer pijn doen dan ooit ik zit hier nu voor een weekje in men verlof met super veel pijn en geen fit meer om iets te doen of te eten ook en super veel wenen
hoe raak ik over liefdesverdriet iemand tips ?
sorry voor het lange verhaal wilde ik kwijt hoe het was

Ach, wat rot dat het op zo’n manier moet eindigen meis :slightly_frowning_face:
Helaas is het enige wat je met liefdesverdriet kunt doen is het laten slijten. Er moet gewoon veel tijd overheen, en op een gegeven moment ben je op een punt dat je niet meer om hem huilt en niet de hele dag aan hem denkt, maar dat kan soms even duren helaas. Het is al goed van je dat je hem van social media hebt verwijderd. Dat helpt al heel erg.

Verder is het enige wat je kunt doen jezelf af proberen te leiden. Doe dingen die je leuk vind, spreek af met familie of vrienden en verwen jezelf af en toe met iets leuks. Gun jezelf daarnaast ook de tijd om het te verwerken. Huil af en toe lekker uit en ga af en toe gewoon een dagje op de bank zitten Netflixen in je pyjama.

Veel sterkte!

dank je wel
ik zal die dingen zeker doen en hopen dat het ‘‘over gaat’’