Het is nu precies een maand uit met mijn vriend. We hadden 3 maanden vekering en het was best serieus.
Dit kwam misschien ook wel door het feit dat hij al 19 was en bijna 20 werd. Ik zelf ben net 16 geworden maar toen ik een relatie had was ik nog maar 15. Hij was ook mijn eerste en eigenlijk ging alles super lekker in onze relatie. Maar ineens praten hij minder en ging hij zich als een lul gedragen. Later bleek dat dat dit gedrag kwam omdat hij twijfelde. We hebben er toen een punt achtergezet. Het is gewoon goed uitgegaan we hebben lang gepraat. We zouden vrienden blijven. In het begin ging dit prima ik vond het wel moeilijk om met hem te praten maar heb mezelf er toch overheen gezet. Ik was er Nogsteeds wel erg kapot van. Twee weken baardt het uit was ben ik naar een feestje gegaan. Daar was ik zo zat dat ik per ongeluk met een jongen heb gezoend. Ik heb hier erg veel spijt. Nu kwam mijn ex hier pas geleden achter en werd hij erg boos op me via whatsapp. Ik snap niet dat hij boos is want hij heeft het uitgemaakt en ik ben de gene die er kapot van was. Nu negeert hij mij in het echt. Hij loopt me straal voorbij en kijkt me niet eens aan. Ik ben een plastic zak voor hem geworden. Dit maakt alles nog veel erger om over hem heen te komen. Met oud en nieuw heb ik hem een berichtje gestuurd waarin ik hem ondanks alles wilden bedanken voor dat jaar omdat hij me ook hele mooie momenten had gegeven. Hij heeft hier opgeantwoord met een punt en voor de rest niks. Ook kwam ik hem tegen met oud en nieuw. Hij heeft elk van mijn vriendinnen gelukkig nieuw jaar gewenst. Mij sloeg die over Zonder te kijken liep hij me straal voorbij… Ik weet echt niet hoe ik me ooit nog gelukkig kan voelen, ik voel me nu zo leeg en ik wil me gewoon weer goed kunnen voelen. En niet heel de tijd van die gedachtes en herinneringen in mijn hoofd krijgen. Moet ik misschien hem een berichtje sturen met hoe ik me voel en dat ik echt met hem wil praten?
Hij heeft het uitgemaakt en jou achtergelaten met een vreselijk gevoel. Als hij uit is mag je gewoon zoenen met anderen, je hebt immers geen relatie meer. Of begrijp ik het verkeerd?
Je hebt het recht om te doen wat je wil hoor, hij heeft het uitgemaakt. En zelfs al had jij uitgemaakt, dan nog heeft hij daar niets over te zeggen.
Uit is uit, zijn boosheid zal wel wat bekoelen na een tijdje. Succes ermee!
Klopt maar doordat hij zo boos werd kreeg ik weer een beetje hoop. Maar het klopt dat ik hem moet vergeten dat is alleen zo moeilijk
Dankjewel☺️ ja ik hoop erg dat hij weer een beetje normaal kan doen. De jongen van nu is echt niet hoe hij is.
Ik zit een beetje met hetzelfde gevoel, ik voel me er al de hele dag rot door …
Hoe moeilijk het ook is, probeer geen contact met hem te zoeken. Dit maakt het alleen maar moeilijker voor jou. Hoe hij zich nu gedraagt is erg raar want het is immers uit tussen jullie dus mag jij doen wat je wilt. Ik zou proberen hem te vergeten, al is dit nu natuurlijk nog erg moeilijk omdat je steeds aan hem denkt en herinneringen van jullie tijd samen door je hoofd spoken. Ik denk dat veel meiden hier dat herkennen inclusief ikzelf. Maar naarmate de tijd vordert zal dat minder worden en zul je je beter gaan voelen en misschien ben je dan zelfs blij dat jullie geen contact meer hebben.
Hallo, hij heeft het uitgemaakt. Waar slaat die hele reactie op! Laat hem lekker in zijn eigen sop gaarkoken
Ja klopt ik moet inderdaad geen contact zoeken is waarschijnlijk het slimste en beste om te doen!
Ja, dit!
Hij gedraagt zich belachelijk en het was maar 3 maanden. Laat hem lekker, wat een eikel.