Liefdesverdriet, eigenlijkk..

[i]Ik heb liefdesverdriet. Eigenlijk helemaal niet terecht. Want ik heb geen relatie gehad. Deze jongen; Justin was zo lief tegen me. Hij vertelde me allemaal lieve dingetjes, zovan;“jij bent voor altijd van mij.” - “ik hou zoveel van jou” enzovoort.
Allemaal vriendinnen van mij gingen zich er mee bemoeien - wat ik niet erg vond omdat het eigenlijk wel hielp. Hij vertelde me dat hij mij leuk vond, en ik hem ook.

Maar op een gegeven moment klopt mijn gevoel niet bij mijn gedachten. Ik wilde maar al te graag bij hem zijn. Maar mijn gevoel zei: “Dit kan je niet aan”
Ik probeerde een beetje afstand te nemen. Maar naar 2 dagen dacht ik: “Nee dit wil ik niet, ik wil hem” Maar het was al te laat. Ik vroeg hem of hij me nog leuk vond na 1 week, hij zei: “Nou ik denk het niet”

Ik ben er kapot van. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen…
Hoe kan ik hem terug winnen?
Ik wil hem terug in mijn leven. We horen bijelkaar.

xoxo [/i]

Vergeet hem. Echt waar, zulke jongens zijn je niet waard.

Ik denk dat je niet eens moet proberen hem terug te krijgen… Als hij je na 1 week al niet meer leuk vindt terwijl hij daarvoor zei ‘Jij bent voor altijd van mij’ dan zal dat vast niet heel erg gemeend zijn. Hij komt op mij niet echt over als een leuke jongen en er lopen veeeeel meer leuke jongens rond.

dit gaat hard klinken, alvast sorry. jij vind dat jullie bij elkaar horen en je wilt hem heel graag. je bent dus gewoon verliefd, wat niet erg is, maar je moet er altijd rekening mee houden dat een verliefdheid misschien niet beantwoord wordt. dit is bij jou dus het geval, en eerlijk gezegd denk ik dat jullie niet ‘echt’ bij elkaar horen, als hij na één week al over je heen is. als je verliefd bent op iemand, en als jullie écht bij elkaar horen, dan is dat niet klaar na een weekje.

het beste dat je nu kunt doen is niet meer aan hem denken en je realiseren wat ik zojuist getypt heb. en besef ook dat als hij je misschien weer leuk gaat vinden, je goed na moet denken of het wel serieus is omdat hij nu zo snel over je heen is.

Ik kan me niet goed over hem heen zetten. En misschien overdreef ik het is ongeveer een maand geleden dat ik voor het laatst een leuk gesprek had. Daarna zei hij dat hij me niet meer leuk vond. Ik reageerde een tijdje niet op zn smsjes en op zijn mailtjes. Ik heb het grotendeels ook aan mezelf te danken.
Daarom probeer ik hem terug te winnen alleen ik weet niet hoe…