Liefdesverdriet bij jongens

Wat doen jongens met liefdesverdriet?

Ten eerste zou ik echt niet weten hoe hij zich voelt. Ik kan niet in zijn hoofd kijken.

Ten tweede is je verhaal niet heel duidelijk. Je had dus een relatie met een jongen die een jaartje jonger was dan jij, dit vond je heel erg? Nu heb je het uitgemaakt en vraag je je af of hij zich hier kut over voelt?
Een jaar leeftijdsverschil is helemaal niet zo veel. Het verschil zit hem dan meer in het karakter van de persoon. Maar als jij je alleen maar onzeker voelt bij hem dan denk ik dat je de juiste beslissing hebt genomen.

Oke, niet heel duidelijk verhaal. Maar wij kunnen niet bepalen of hij zich kut voelt. Als je met hem wil praten, vraag je dat. Dan leg je uit hoe jij je voelt en waarom jij (?) het hebt uitgemaakt.

Ik vind dat het eraan ligt wat voor soort jongen het is. Als ik bijvoorbeeld naar mijn vriend kijk, hij is een hele gevoelige jongen. Dus mijn vriend zal zich best wel verdrietig/kut voelen als die liefdesverdriet zal hebben.
Maar ik denk dat elke jongen zich wel even kut zal voelen als zijn vriendin het uit zal maken als je gewoon een leuke relatie hebt gehad.

Dat ligt aan de jongen zelf. Iedereen gaat anders om met zijn of haar liefdesverdriet.