Liefdesrecept,

Ik heb al een poosje met mijn vriendje, we hebben een aantal keer ruzies gemaakt waardoor het voor en korte tijdje uit ging.

We hebben voor een lange tijd geen ruzies meer gemaakt , maar ik voel de spanning er niet meer in. Ik heb lang nagedacht over het uitmaken maar dat lijkt me niks, We hebben zoveel meegemaakt hij is voor mij de ware dat kan ik voelen maar onze enige probleempje is we voellen niet meer de spanning/liefde. en Ik wil het niet zo snel opgeven

Zouden jullie mij kunnen helpen,? Hoe krijg je de liefde terug of beter gezegt de spanning dat je in het begin van je relatie had, We spreken nu niet meer zo vaak af en om eerlijk te zijn heb ik er niet veel zin in omdat het mij en beetje saai lijkt en volgens mij heeft hij precies hetzelfde idee,

P.s We zijn nog niet in bed gedoken en dat zijn we ook niet van plan

Tja in het begin heb je altijd van die verliefde gevoelens en is er een soort spanning. Maar dat kan je natuurlijk niet altijd houden dus dan gaat het over in ‘houden van’. Ik weet niet hoe oud je bent?

Make over.

Uitmaken, al lijkt het je niets, ik denk niet dat het vuurtje weer aan kan gaan.
Uitmaken betekent niet per definitie dat je het opgeeft hoor. Het werkt gewoon niet meer tussen jullie twee, that’s all.
Geen liefde en gezonde spanning in een relatie hebben is wel een goede reden om het uit te maken.
No love, no life. Je vindt hem een beetje saai? …

Hmm als hij je saai lijkt… dan moet je proberen wat spanning uit hem te krijgen!
plan deze vakantie veel leuke uitjes en dingetjes! ga voor elkaar koken! misschien een stedentrip? Dan zijn jullie compleet om elkaar aangewezen en dan merk je wel hoe je je voelt bij hem! als je na zulke leuke uitjes en dagen samen nog steeds geen spark terug hebt, kan je er beter nog eens over nadenken…
maar geniet van elkaar!

ik had dat ook bij mijn vriend, ik dacht er ook aan om het uit te maken!
maar ik zag hem ook bijna nooit, ik heb hem alles duidelijk gemaakt,
en toen nam hij me mee zwemmen(ja lekker romantisch haha)
en daarna naar de rijn, en toen hebben we daar samen heel lang gepraat.
Ik voelde me echt weer zo blij als toen we net hadden,
ben weer helemaal verliefd hihih.

Wat een romantisch baantje zwemmen al niet kan brereiken!

X

gewoon leuke dingen ondernemen, als het allemaal niet werkt zal je het helaas toch moeten uitmaken…