Liefdesproblemen

Heey allemaal
Ik moet even mijn hart luchten

Ik vond 2 jongens leuk en beide hebben ze me afgewezen in nog geen week tijd :worried:
Ik vond beide leuk maar de ene bleek dus al een vriendin te hebben en de andere had ik t gevoel weg gedrukt en kwam het weer voor terug
Hij zei dat hij me heel aardig vind maar me niet leuk vind
Toen ik vroeg of ik hem een kans wilde geven zei hij dat hij niet dacht dat het ons zou helpen
Maar de hele leuke mij kent hij nog niet
Had ik wel verwacht…
Moet ik nog iets doen? Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik het moet laten rusten, anders zal ik altijd degene blijven die het meeste voor hem voelt
Aan de andere kant wil ik het niet opgeven, ik vind hem lek

Ik wil gewoon graag dat een jongen waar ik wat voor voel me ook een keer leuk vind
Tot nu toe nooit gebeurd
En ik heb 2 vriendjes gehad en beide gebruikten ze me voor seks… ik heb gewoon het gevoel dat de ware nooit komt
Ik wil niet eenzaam en alleen oud worden

x

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Ik zou niets doen. Hij heeft je afgewezen, hoe kut ook. Ik denk niet dat iets daar verandering brengt. :sob::muscle:

Ik zou het ook laten rusten. Als hij je niet wilt moet je niet blijven aandringen hoe moeilijk dat ook is. En als hij je toch leuk vindt ooit zal hij je dat wel zeggen.

Niets doen. De ene jongen heeft een vriendin en de andere heeft aangegeven het niet te willen. Afgewezen worden is altijd pijnlijk en moeilijk, maar iedereen heeft dit wel eens meegemaakt.
Misschien een slechte troost, maar er zullen nog veel leuke mensen/jongens je pad kruisen.

Ik ben 17, bijna 18.

Misschien heb je wel gelijk. Maar het is hard om dat te voelen

Ja, het is inderdaad lastig en moeilijk. Misschien heb je wel gelijk. In denk dat ik gewoon geduld moet hebben. Maar ja dat is soms ook lastig

Het is hard, maar het is alleen maar harder als je blijft proberen en gekwetst blijft worden.

Eenzaam en alleen oud worden? Kind, je bent 17. Doe niet zo zwaarmoedig, joh! Geniet een beetje van je jonge levensjaren.

Je 2 ex-vriendjes gebruikten je alleen voor seks? Heb je zoiets niet door na de 1e keer? Laat het in ieder geval niet nog een keer gebeuren bij één van deze jongens, omdat je ze over wilt halen of iets dergelijks.
Ga lekker stappen of leuke dingen doen, je komt vanzelf iemand tegen. Je bent nog minderjarig, dus ik acht de kans zeer klein dat je eenzaam oud gaat worden vanaf deze leeftijd.

ahhw dit is zoo sneu… Hoe kut het ook is (I know how it feels) Ik denk dat je het gwn moet vergeten want als je er langer over na blijft denken dan voelt t alleen maar kutter. En ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan srryy. Nouja alles komt vast goed en sterkte nog xx

Je komt op mij over dat je heel onzeker bent. Je hebt geen relatie nodig om je zekerder te voelen en je hebt geen relatie nodig om een angst te doen vervagen. Zorg eerst dat je lekker in je vel zit en forceer niks; een jongen met een relatie is een no-go en iemand die aangeeft niks te willen ook.