Hey allemaal,
Ik heb jullie hulp nodig
liefde is soms zo ingewikkeld
Ik heb een leuke jongen leren kennen, we zitten samen in een soort van praatgroepje
Hij is iets jonger en iedereen zegt dat het een hele lieve jongen is, dat merk ik ook wel in het groepje Maar ja ik heb hem al vrij snel via app verteld dat ik hem leuk vond want hem, en mijzelf eigenlijk ook, overviel
Dat is inmiddels ongeveer 3 maanden geleden
Maar toen praatten we best wel veel op app, meestal begon ik het gesprek wel maar hij reageerde wel enthousiast terug
Maar na dat ik hem verteld had dat ik hem leuk vond begon hij in het praatgroepje heel anders te doen tegen mij, hij leek verlegener ofzo als ik naar hem keek keek hij snel weg en als ik merkte dat hij naar me keek en ik terug keek keek hij ook snel weg
Toen was ik ook nog zo snel om hem te vragen na 2 weken of hij een keer samen daar naar toe wilde, nu vind ik het heel stom van mezelf, maar ja
Hij zij dat hij altijd met een vaste groep ging, nou ja dat was ook waar achteraf
Meestal in het echte leven vind ik het best lastig om ‘hey’ te zeggen. Hij zei het ook niet echt als ik niks zei, maar hij heeft ook ontzettend veel vrienden (ik had toch echt wat moeten zeggen denk ik)
Maar we praatten soms nog wel met elkaar op app enzo, niet zo lang meer als in het begin en in het praatgroepje is hij weer anders tegen mij in positieve zin
Dus ja ik wilde hem misschien over een tijdje vragen om wat leuks te gaan doen
Toen dacht ik gister dt hij me geblokt had, maar het blijkt dus dat hij een nieuwe telefoon heeft
Ik heb het hem ook gewoon gevraagd en hij gaf antwoord
Soms heb ik wel het gevoel dat hij korte antwoorden geeft of dat hij soms niet terug reageerd, maar dan geef ik soms ook van die antwoorden waar je ook niet persee op hoeft te reageeren
Maar ik weet echt totaal niet wat ik met hem moet, ik vind hem echt leuk, maar tegelijkertijd ben ik zo verlegen en ik weet ook niet wat hij vind
Help me alsjeblieft!
Sylvia