Liefdesprobleem

Ik ga zo kort mogelijk mijn verhaal vertellen in de hoop dat iemand mij verder kan helpen met dit probleem, ik heb een nieuw profiel aangemaakt zodat mensen niet weten wie ik precies ben, het zit namelijk zo… ik had 2 jaar een hele hechte vriendschappelijke relatie met een vriend… maar al die tijd bleek hij verliefd op mijn te zijn, ik was ook verliefd op hem, maar gaf niet toe vanwege het fijt dat ik bang was dat door een relatie onze vriendschap zou vergaan, in oktober kon ik mijn gevoelens niet meer verbergen en heb ik het eerlijk verteld, toen kregen wij eindelijk een relatie… helaas was het in januari door een rare ruzie uitgegaan en hadden wij helemaal geen contact meer, na 2 weken smste hij mij dat hij mij miste… en ik ging er natuurlijk op in omdat gevoelens niet zomaar weg zijn… toen begon het afspreken weer, elke keer als wij elkaar zagen verliep het prima alsof wij nog samen waren, maar elke keer de dag erna was hij weer een totaal ander mens… doordat wij al een vrij lange vriendschap ervoor hadden kunnen wij vrij goed over dingen met elkaar praten, en toen gaf hij toe dat hij bang was mij te verliezen als wij nog een keer probeerde en het mis liep… maar hij bleef wel constant komen, het lijkt sprekend op een relatie alleen dat er nergens is gemeld dat wij samen zijn doordat hij vind dat elke keer als wij over ons beginnen het mis loopt, van het weekend ben ik voorgesteld bij zijn opa en oma die ik nog niet kon en bij zijn vrienden die mij nog niet konden, dat waren allemaal koppeltjes op ons na, natuurlijk werden we vaker door die vrienden aangesproken of we samen waren of hoe het zat… hij antwoord elke keer dat ik zijn vriendin was… nou komt het rare… ik was op zijn hyves om een bericht te kopieren met een ping erin die voor mij bestemd was doordat ik zelf niet aan hyves doe… en las ik een bericht waarin hij stuurde naar een meisje geef dan hihi x en zij stuurde haar nummer… mijn vraag concreet is wat moet ik hiermee? moet ik ermee stoppen of? want hij komt vanavond om te praten maar ik weet dus totaal niet wat ik er mee moet!!! ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen, natuurlijk hangt dit helemaal van mij af maar wat advies zou fijn zijn!

vraag hem gewoon hoe serieus hij jullie dates neemt en of daar met anderen flirten bij inbegrepen zit.

en topictitel mag niet in hoofdletters

Ik zou het gewoon aan hem vragen, kijken hoe hij reageert.
Als je het gevoel hebt dat hij opeens enorm uit zijn vel springt en overdreven reageert dan weet je genoeg.

ow sorry… dat was bij mij nog niet bekend, bedankt dat je t me zegt!!
maar dat had ik dus gister al geprobeert en hij reageerde erop van… het is enkel kletsen met elkaar zonder bijbedoelingen en zij wou het graag?.. maar naar mijn idee doe je dat niet als je iemand echt leuk vind… of zit ik mis?

WAT ZIJ ZEGGEN ^

Want van een kant denk ik … als hij niet into mij was en niet serieus was werd ik niet bij iedereen voorgesteld en kwam hij vandaag niet om te praten maar van de andere kant zoiets hoort naar mijn idee niet als je iemand leuk vind? of gevoelens voor diegene hebt die vrij sterk zijn zoals hij zelf aangeeft…

hij mag toch wel gewoon vriendinnen houden? en dat zij iets in hem ziet hoeft niet te betekenen dat hij iets in haar ziet. ik zou gewoon meer duidelijkheid vragen.

Titel mag niet in hoofdletters.

tuurlijk mag hij vriendinnen houden, hij is 25 dus naar mijn oud genoeg om te weten wat hij doet… maar toch niet meisjes van de andere kant van nederland? die hij niet kent en nooit heeft gezien?

oew het moest zijn naar mijn idee oud genoeg… en dat de titel niet in hoofdletters mag is mij nu wel duidelijk -__-

Ik zou het aan hem vragen. En dat aan een meisje haar nummer vraagt zegt niet zoveel. Mijn vriend gaat ook heel veel met meisjes om, gewoon omdat ie dat gezelliger vind ofzo, weet ik veel haha. Maar dat is geen reden om jaloers te zijn. En ik zou ook even aan hem vragen wat ie nou wil. Als ie niet wil, dat ie dat dan moet zeggen, maar ook als ie het wel wil.

hmmm
wat is jouw gevoel hierbij?
Als je er een naar gevoel van krijgt en als je het ergens niet vertrouwd dan moet je dat ook gewoon tegen hem zeggen. Ik vind het moeilijk hoor. Want ergens snap ik je wel

ja het is ook echt een lastige situatie… van een kant denk ik stel je niet aan, alsof hij met meisjes afspraakt die 3 uur reizen van hem af wonen maar van de andere kant… sinds dat wij samen zijn heb ik amper contact met jongens beter gezegt alleen met een andere goede vriend en zijn vrienden… omdat hij snel jaloers is!! ik vind het in principe helemaal geen probleem dat hij met meisjes omgaat, lig ik niet wakker van, maar ik vond het nogal bizar… waarom zou hij met meisjes die hij niet kent whatsappen…

en wat mijn gevoel zegt? van een kant heb ik zoiets van wat boeit het ook… ze zit toch verweg maar van de andere kant… uhhmm hoe zit het met mij in deze situatie wat wilt hij van mij? zo kan het uitlopen en gaat hij straks met meisjes van hier uit de buurt appen gaat ook een beetje ten kosten van mijn naam vind ik dan…

JA DAT HEB IK AL BEGREPEN… is nu wel duidelijk… ik heb geen geestelijke achterstand dat het niet tot mij doordringt…

:face_with_raised_eyebrow: Als je op zo’n toon gaat praten, verwacht dan ook niet dat mensen je serieus gaan helpen.

hmmm weet je, als hij echt een jaloers persoon is dan vind ik eigenlijk dat hij niet iets moet doen wat hij ook niet zou willen dat jij zou doen.
als jij dus zou doen wat hij nu doet hoe zou hij reageren?

Nou, dat kan ik best begrijpen. Mensen zeggen hier nu al 4 keer hetzelfde. Dat de titel niet in hoofdletters mag. Dat snapt ze na 1 keer ook wel. Kom op, daar heeft ze toch verder ook niks aan.

@TS, ik denk dat je er is goed met hem zelf over moet praten.

Titel is aangepast.