hallo allemaal!
een vriendin van mij heeft een probleempje met een jongen die ze heel leuk vindt, en ze vroeg mij om advies, alleen ik heb eigenlijk totaal geen idee/ervaring over hoe zij dit aan zou moeten pakken.
het zit namelijk zo;
de vriendin van mij heeft een jongen in haar klas zitten, we noemen hem F, en vanaf het begin vond ze F al echt ontzettend leuk. al snel kreeg ze zijn ping, en begonnen ze een beetje gesprekken te starten. ging allemaal erg geslaagd, over ping kwam mijn vriendin erachter dat ze erg goed bij elkaar passen en ze is eigenlijk ook al erg goed bevriend geraakt met F. eigenlijk, is ze hartstikke verliefd op hem. echter, in de klas, vindt ze het erg moeilijk om contact met hem te maken. ze zit met hem in dezelfde stamklas dus zit vaak samen met hem, en zegt zo nu en dan wel is hoi, maar daar blijft het ook bij. en dat terwijl ze ontzettend goede en leuke gesprekken met hem heeft op ping!
gister vertelde ze dat ze in de vakantie hele leuke gesprekken heeft gehad, steeds weer zocht F het contact op. afspreken zouden ze die vakantie ook doen, maar dat is er niet van gekomen, wel hebben ze een paar x elkaar gesproken op skype en daar was hij ontzettend lief tegen haar. hij is hoe dan ook heel lief tegen haar.
vandaag ging ze weer naar school en dacht ze dat de situatie tussen haar en F anders zou zijn, maar het is hetzelfde… weer ontloopt F haar een beetje en heeft mijn vriendin niet het lef om naar hem toe te stappen.
ik zou haar heel graag willen hebben, maar zoals ik al zei zou ik met deze situatie ook niets aanweten… daarnaast ken ik de persoon ik kwestie ook niet omdat mijn vriendin zo’n 50km van mij vandaan woont!
heeft iemand misschien tips voor mijn vriendin? hopelijk kunnen jullie helpen!