Liefdesprobleem..

hallo iedereen,

Ik heb al 3 maanden een vriendje en in het begin ging alles zeer goed tot een tijdje terug…
We hadden 1,5 maand geleden afgesproken dat ik een zondag bij hem thuis ging doorbrengen, maar dat kon niet doorgaan omdat ik heel veel last had van mijn regels (buikpijn, overgeven,…) Dus op het laatste moment heb ik het moeten afzeggen. Daar was hij heel kwaad voor, terwijl ik er niet eens iets aan kon doen…
Maar het kwam wel min of meer terug in orde en we hadden nog een 2tal keer afgesproken daarna (ik zie hem niet zoveel omdat zijn ouders gescheiden zijn, bij zijn moeder ben ik nog nooit geweest) 2 weken geleden was het zijn verjaardag en ik had natuurlijk een cadeautje voor hem en ik zou dus weer bij hem gaan, maar we hadden nog niet echt iets afgesproken. Maar dan heeft hij het afgezegt omdat hij op restaurant ging met zijn vader en zijn tweelingzus (hij heeft mij niet eens meegevraagd ofzo…). Dus nu zit ik hier nog altijd met zijn verjaardagcadeau en we hebben nog altijd niks afgesproken. Het smsen blijft nog altijd zwak en ik had hem al gevraagd of hij nog door wou gaan met mij, hij zei van wel maar dat hij zich nu op zijn examens moet focussen. Ik heb ook gehoord van een meisje (die ook zijn buurmeisje is) uit mijn klas waar ik op sommige momenten wel goed mee overeen kom dat zij naar zijn schoolfuif gaat en nu kwetst het mij dus enorm dat hij mij nog niet heeft meegevraagd…

oké sorry voor mijn lang verhaal, maar ik heb echt hulp nodig… Ik heb al vaak gedacht om het uittemaken, maar ik hou te veel van hem daarvoor.

Hebben jullie soms raad voor mij?? alvast bedankt !

In dit soort situaties moet je met elkaar praten

dit

Hoe komt het dat jullie elkaar zo weinig zien eigenlijk? Ik zou eens goed met hem praten, zoals hierboven al gezegd wordt.

Hij zit niet op mijn school en ik zie hem alleen als hij bij zijn vader is, waarom niet bij zijn moeder weet ik niet… Vind ik wel spijtig trouwens.

Maar bedankt voor jullie tips, jullie hebben gelijk ik moet eens dringend met hem gaan praten!