Liefdesprobleem...

Hallo allemaal,

Eerlijk gezegd ben ik een jongen & jongens op dit forum word waarschijnlijk niet erg gewaardeerd, maarja niet geschoten is altijd mis toch :slightly_smiling_face:

Ik heb een soort van probleem, ik vind een meisje leuk en zij mij ook,
Alleen binnenkort ga ik verhuizen (105 km verder weg) we hebben al een paar keer afgesproken en ik wilde haar eerst gaan vragen, maar later bedacht ik me dat het geen goed idee was.

Ze vroeg naar me toekomstplannen, dus ik vertelde haar dat ik een vriendin wilde, met die vriendin trouwen… Samenwonen, kinderen… En dan met me kinderen naar Disneyland <3
Toen ik dat vertelde vond ze me helemaal leuk… Haha

Maargoed,
Ze is vet lief en aardig enz. Maar ze heeft een jongen nodig die 24/7 bij haar kan zijn, als ze verdrietig is heeft ze iemand nodig om mee te huilen… En te lachen :slightly_smiling_face:
en als ik dus zover weg ga wonen kan ik dat dus niet, ik vind het dus zielig voor haar als ik haar ga vragen

Alleen hoe kan ik het tegen haar zeggen zonder haar teleur te stellen?

Ik ben namelijk ook niet perfect…

Dit is best lief

Ik zou haar op voorhand vertellen over de verhuis, en de keuze dan aan haar laten, of ze een lange afstandsrelatie ziet zitten of niet (als jij dit ook ziet zitten, maar ik vermoed van wel?).

+jongens mogen hier idd niet dus de kans dat je topic snel gesloten wordt is groot…

Dit is echt heel lief haha :slightly_smiling_face:

Het ligt eraan, ga je verhuizen omdat je gaat studeren?
Of echt voorlopig?
Vind je haar echt echt echt leuk? Dan moet afstand niet veel uitmaken.
Als ik jou was zou ik met haar hier over praten. Ik denk dat ze met hetzelfde zit.

Als jullie echt van elkaar houden, maakt die afstand niet veel uit.

Jongens zijn verboden inderdaad, dus ik vermoed dat je topic niet lang open gaat blijven

Weet ze dat je gaat verhuizen?
Langeafstandsrelaties zijn toch best doenbaar? Als jullie er allebei moeite voor doen tenminste. Hoe weet je dat ze iemand nodig heeft die constant bij haar is? Misschien heeft ze het er wel voor over om met jou een relatie aan te gaan, ook al woon je zo ver weg? Ik zou het er gewoon met haar over proberen te hebben, zien wat haar mening is hierover.
Als zij aangeeft dat ze inderdaad iemand nodig heeft die altijd bij haar is, dan is dat spijtig voor jou, maar dan kun je niet veel doen vrees ik.

Voordat Dit topic dan gesloten word…
Iedereen bedankt voor de aardige reacties :slightly_smiling_face:
Ik ga verhuizen omdat ik ga studeren, en ze weet dat ik ga verhuizen.
Ze was er niet echt blij mee omdat ze lange afstand relaties haat, ze heeft er nogal negatieve ervaring mee namelijk,

Tegenwoordig gaat iedereen vreemd met elkaar en willen jongens iedere week een andere “chick”
Ik hou daar niet van enz. Als ik verkering heb, wil ik diegene ook voor altijd zeg maar :astonished:

En de reden waarom ik dit hier post…?
Met jongens kan je dit soort dingen niet bespreken, meiden zijn serieuzer enz. (Vanuit mijn opzicht dan)

Dat is wel vervelend dat ze negatieve ervaringen daarmee heeft. En ze wil het helemaal niet proberen, ook niet met jou? Dan denk ik helaas dat je je daarbij moet neerleggen, hoe graag je ook bij haar wilt zijn…

Ja, dat zat ik mezelf ook te bedenken, hoe stom het ook klinkt.
Maar ze wil gelijk een relatie zeg maar, en ik wil ook wel een relatie omdat single zijn begint te irriteren…
Maar ik zoek niet, ik hoop altijd dat ik iemand tegen kom :slightly_smiling_face:, maar zij zoekt dus wel

Maar van zoeken krijg je die net-niet relaties…
Maarja zelf heb ik ook door dat ik het perfecte wil,
Zoals ik me nieuwe kamer heb ik van die Amerikaanse vensterbanken waar je op kun zitten enz.
Mij lijkt het dus echt leuk om 's winters chocolademelk te drinken met je vriendin enz. :astonished: dikke trui aan… Haha
Zoenen in een sneeuwbui lijkt me ook helemaal geweldig…

hahaha klinkt allemaal wel soort van schattig
Ik wil niet bot doen, maar misschien moet je haar vergeten? De afstand is vrij groot en in een lange afstandsrelatie heeft ze geen zin… En jij gaat studeren, dus je zal zeer waarschijnlijk wel iemand ontmoeten waarmee het klikt. Ik zou wel niet op zoek gaan naar ‘perfectie’, want dan kan je héééél lang blijven zoeken :’) Je zal heus wel iemand tegenkomen die je meer dan leuk gaat vinden.

Van de Amerikaanse vensterbanken snap ik niet zo goed, maar dat zal iets te maken hebben met perfectie?:’)

Nou je hebt toch altijd in die films… Z’n hele groot vensterbank waar je op kunt zitten enz.
Dat bedoel ik…

En de afstand word inderdaad wel heel erg groot, en misschien kom ik ooit wel iemand tegen, anders blijven we single :astonished:

En de perfecte zoek ik ook niet,
me Vriendin moet een leuke glimlach hebben en met me
Mee willen gaan naar de film the fault of our stars… Haha, die film lijkt me zo mooi hé :astonished:
Dan is ze voor mij al perfect

Jongens zijn niet toegestaan op Girlscene