Liefdesleven en Crush in 2023

Zijn er ook anderen, die een crush hebben op iemand
En daarnaast een soort van doel gaan stellen voor 2023, zoals bijvoorbeeld:
“In 2023 ga ik hem vragen”
“In 2023 wil ik samen zijn met hem”
“Ik wil hem beter leren kennen”

Let me know down below👇 cause I’m curious.
Vriendinnen van mij doen dit namelijk wel.

Hoiiiii
Nou, om heel eerlijk te zijn is mijn antwoord ja. Ik ken dus een jongen die ik super leuk vind maar ik denk dat het niet wederzijds is. En ik durf ook niet tegen hem te zeggen wat ik voor hem voel, bang om alweer afgewezen te worden. Dat is mij helaas al 2 keer overkomen

Heel erg herkenbaar.
Ik wilde slapen maar zag je bericht.
Ik ben zelf op dit moment ook heel heel erg verliefd op iemand, maar heb dat hele verhaal ook al aangegeven op Girlscene, een paar dagen geleden.
Hij is gewoon exact mijn type man,
Niet alleen de Looks, maar op emotioneel klikken we heel erg.
Ik voel daadwerkelijk een klik met hem, want we praten over van alles.
ik voel gewoon dat we bij elkaar behoren.
Dus dat blozen herken ik wel,
Ik heb ook moeite om mezelf onder controle te houden, in z’n bijzijn.
En ook al wanneer ik z’n foto zie.

Ik heb een crush maar ik ben 15 en hij 22 en Goof niet dat dat gaat werken wat natuurlijk klote is maar weinig aan te doen denk ik

Nee, ik doe dat niet. “In 2023…” vind ik een veel te groot tijdframe :joy: Als ik mezelf een heel jaar de tijd geef - alleen om iemand aan te spreken - dan investeer ik voor mijn gevoel veel te veel tijd en energie in iets dat wellicht wel helemaal niks oplevert (bijv. als je wordt afgewezen). Als je wilt weten of hij je leuk vindt, waarom wachten? Ik zie geen nadelig effect bij gewoon meteen actie ondernemen: wat ‘de uitkomst’ ook is, het helpt je altijd verder. Als hij je ook leuk vindt, is het veel leuker om dit meteen te weten. Als hij je afwijst, is het ook chiller om dit meteen te weten, want dan kun je verder met je leven.