Liefdeskwestie

Sorry voor het lange verhaal, er zullen weinig mensen zijn die er zin in hebben om te lezen, maar alle tips en meningen helpen!

Een paar weken geleden heb ik een leuke jongen ontmoet. We hebben toen 2 keer afgesproken (2 dagen na elkaar, omdat het zo leuk was en ik daarna op vakantie ging). Hij was super lief en het was super gezellig. We hebben toen niet gezoend, omdat ik aangaf nog niet te weten of ik verder met hem wilde en door niet te zoenen zat er nog wat afstand tussen ons in vond ik. Dat vond hij helemaal prima, hij gaf aan dat hij mij erg leuk vond en hij echt wel wilde wachten. Ik ging een week op vakantie en dan kon ik goed nadenken.

Na de week op vakantie was ik er toch wel uit, hij was erg leuk en ik wilde wel met hem verder. Ik had hem met een grapje gevraagd; ‘‘en heb je het wachten al opgegeven’’ en hij had geantwoord dat hij heel lang op mij kan wachten. Alles leuk en aardig.

Helaas had hij het die week (vorige week) erg druk, hij is aan het klussen en moest na 3 weken er tussenuit zijn geweest weer beginnen met werken. Ik had daar natuurlijk begrip voor. Nog wel een paar keer gesmst en gepraat op msn (was ook heel erg gezellig, hij zei dat hij veel aan me dacht enzovoort). Maar nu heb ik al ruim 4 dagen niks meer van hem gehoord.

Iemand tips of een mening zoals dat ik het helemaal verkeerd gezien heb en dat hij mij helemaal niet leuk vindt.

Zo lang is het niet :’)

OT: volgens mij vind hij je wel leuk. Denk ik.

Nee merkte ik ook toen ik het had gepost.

Ik denk niet dat je het verkeerd gezien hebt dat hij je leuk vindt. Als hij je zo behandelt dat hij op je kan wachten, is het geen verkeerde jongen. Het zijn pas 4 dagen he. Je geeft aan dat hij het erg druk heeft met klussen, dus misschien is het smsen/msnen er een beetje bij in geschoten. Je kunt hem misschien een smsje sturen met hoe het met hem gaat en of hij het nog steeds zo druk heeft. Als hij kortaf reageert zou ik wachten tot hij daarna de volgende stap zet en jou een berichtje stuurt. Wanneer hij leuk reageert en ook interesse in jou toont, zou je bijvoorbeeld kunnen vragen of hij binnenkort een keer tijd heeft om iets leuks te gaan doen =) Succes ermee!

Ik zou gewoon nog even afwachten, want zo lang is het inderdaad nog niet. Je zegt zelf al dat hij nu weer moet werken en hij het dus druk heeft.

Veel mensen zeggen dat het nog niet zo lang is, dat vind ik - wanneer ik het hier ergens anders lees - ook altijd. Maar het rare is; hij liet eerst bijna elke dag wel wat horen en nu niet meer.

Ja oké, maar toch zou ik het nog even afwachten. Maar stel jij smst iets of zo reageert hij dan ook helemaal niet?

Ik had gisteren gestuurd; Al een tijdje niks meer van je gehoord…
Niks meer terug gehad. Het is wel zo’n jongen waarbij je eigenlijk echt een vraag moet stellen om iets terug te krijgen, maarja.

Hmm misschien is hij in tussen tijd zelf van gedachten veranderd en vind ie je niet zo leuk meer. Maar dat is in het ergste geval zo. Stuur hem gewoon een smsje met daarin dat je eruit bent en dat je graag nog een keertje wilt daten met hem.

Ik ben vergeten nog wat te vertellen;

Ik had hem ook nog een keer gezegd, ik was echt heel chagrijnig en toen floepte het eruit.
Aargh wees gewoon even duidelijk. Ja misschien heb ik het wel helemaal verkeerd, maar volgens mij niet. Als je niks meer met mij te maken wilt hebben, zeg dat dan gewoon. Laat maar wat weten, doei.
Toen zei hij;
nou sorry hoor maar datis t helemaal nie ben gewoon deze hele week al druk met dingen.En sorry dat ik dan geen tijd heb kan ik ook niks aan doen.Ben druk op t werk de eerste week na de vakantie. En thuis wil t ook allemaal niet zo vlotten zoals t moet gaan dus sorry hoor

(ja van msn)

Dat zegt dan toch genoeg dat je hem even met rust moet laten… Je moet hem niet zo claimen dan.

Wanneer dan wel weer, ik heb echt geen idee. Ik blijf ook maar aan hem denken.

Dat snap ik, maar ik zou toch echt wachten tot hij weer contact met je opneemt, dan weet je zeker dat hij dat wil en het niet druk heeft. Ik zou echt niet zo achter hem aangaan zoals jij nu doet …

Dat heb ik nu wel een beetje in de gaten inderdaad dat ik dat niet had moeten doen.

Nog andere tips?

upje.

Misschien kan je iets zeggen van: Sorry van laatst, ik bedoelde het niet zo… ik had een beetje slechte zin. Het lijkt me gewoon erg leuk om je weer eens te zien! Zullen we anders dit weekend/volgende week/… ? iets afspreken?
Dat komt denk ik iets beter over haha, en zo weet je ook meteen waar je aan toe bent!

Gelukkig had ik toen al sorry gezegd, ik had gewoon gezegd; ja sorry ik ben gewoon super chagrijnig vandaag.

Ja wat Refly zegt kan zeker wel, alleen dat laatste zinnetje van ‘Zullen we anders dit weekend/volgende week/… ? iets afspreken?’ zal ik echt niet doen. Daar komt hij dan echt zelf wel mee, weet je ook gelijk dat het goed zit :stuck_out_tongue: Maar zo zou ik zijn. Je moet het natuurlijk zelf weten en aanvoelen.

Ik doe vandaag sowieso niets. Ik ben morgen jarig, misschien feliciteert hij me wel ;"), dan bedank ik hem wel en vraag ik wel of hij misschien wat wilt afspreken. Of is dat geen goed idee?