Sorry voor het lange verhaal, er zullen weinig mensen zijn die er zin in hebben om te lezen, maar alle tips en meningen helpen!
Een paar weken geleden heb ik een leuke jongen ontmoet. We hebben toen 2 keer afgesproken (2 dagen na elkaar, omdat het zo leuk was en ik daarna op vakantie ging). Hij was super lief en het was super gezellig. We hebben toen niet gezoend, omdat ik aangaf nog niet te weten of ik verder met hem wilde en door niet te zoenen zat er nog wat afstand tussen ons in vond ik. Dat vond hij helemaal prima, hij gaf aan dat hij mij erg leuk vond en hij echt wel wilde wachten. Ik ging een week op vakantie en dan kon ik goed nadenken.
Na de week op vakantie was ik er toch wel uit, hij was erg leuk en ik wilde wel met hem verder. Ik had hem met een grapje gevraagd; ‘‘en heb je het wachten al opgegeven’’ en hij had geantwoord dat hij heel lang op mij kan wachten. Alles leuk en aardig.
Helaas had hij het die week (vorige week) erg druk, hij is aan het klussen en moest na 3 weken er tussenuit zijn geweest weer beginnen met werken. Ik had daar natuurlijk begrip voor. Nog wel een paar keer gesmst en gepraat op msn (was ook heel erg gezellig, hij zei dat hij veel aan me dacht enzovoort). Maar nu heb ik al ruim 4 dagen niks meer van hem gehoord.
Iemand tips of een mening zoals dat ik het helemaal verkeerd gezien heb en dat hij mij helemaal niet leuk vindt.