liefdeshulp nodig

Heej Girls,

ik ga morgen misschien met mijn crush wat drinken, maar ik ben bang dat het gesprek steeds stilvalt. Waar moet je het zoal over hebben enzo?

alvast thanks!

xx

over alles? als er een klik is gaat het allemaal wel een beetje van zelf (iig bij mij).

hebben jullie al wat samen gedaan?
dan kun je herinneringen ophalen…
als het dan stil valt kun je zoiets doen

als het stil valt en je weet echt niks meer te zeggen kijk hem dan aan, wel een beetje speels en als hij vraagt wat er is zeggen dat je dit leuk vind of geef hem een complimentje: je hebt mooie ogen

dat klinkt cliche maar je hebt gelijk de stilte verbroken!
GOOD LUCK

nou ik ben eigenlijk al maanden verliefd op hem, en hij volgens mij ook wel een beetje. Hij doet in iig aardig tegen me. Maar ik ben dus bang dat als ik tegen hem zeg dat ik op hem ben en hij is niet op mij, ik hem afschrik. En hij dus ook niet meer aardig tegen me doet. Nouwja ik heb iig voor volgende week afgesproken om te gaan wii-en (ja heel romantischa ja) en dat voor morgen moet ik dus nog vragen.

beschouwditmaaralsupjeenalsextrainformatie

En wat nog als het gesprek stilvalt? ik heb dit nog vaak bij mensen die ik jaren ken, eens ik afgeleid ben praat ik even nietmeer =D soms midden in het gesprek … je kan desnoods een stomme opmerking maken over iets/iemand die je ziet!

idd herrineringen ophalen en niet teveel roddelen over andere mensen, dan kom je over of je niets leuks kan verzinnen over jezelf (:
ook de exenregel ken wel, neem ik aan :relieved: ?

owke thanks.