liefdesbrief

Hi girls!
laatst zat er een liefdesbrief in mijn kluisje maar ik weet nie zeker of ik het moet geloven. dus nu hoopte ik eigenlijk of er iemand weet hoe je een neppe liefdesbrief kan herkennen? (a’) en nee ik typ hem niet over, want dat vind diegene niet zo leuk denk ik
xoxo

Ja dat kunnen wij echt weten omdat wij de brief gezien & gelezen hebben :slightly_smiling_face:

Kun je niet een stukje posten van de brief?

ja ik dacht mss aan het handschrift of aan een paar bepaalde woorden ofso?

Wij zien het handschrift toch niet dus hoe kunnen wij het dan weten? :confused:

oke ik zal wel een stukje doen; toen ik je voor het eerst zag dacht ik; lekkerding alarm. zelfs in mijn gedachten kom je voor, werd die gedachte maar gedoofd. ik kijk uit naar het moment dat ik je echt ontmoet. ik hou van je x je geheime aanbidder

Ik snap je vraag niet :expressionless:

wat snap je niet aan: weet je hoe je een neppe liefdesbrief kan herkennen?
ik dacht mss aan bepaalde woorden ofso?

Hoe moeten wij dat nou weten dan? Wij hebben die hele brief niet gezien, niet gelezen en elke liefdesbrief is anders en iedereen gebruikt andere woorden om zijn of haar liefde te verklaren. Denk na.

Slotje!

denk zelf dan na en ga je tijd niet verdoen om hier op te reageren. ik dacht ik kan het toch proberen :’)

1. bedoel je of hij met de hand of niet getypt is
  2. bedoel je of het een grap kan zijn van iemand
    ik heb werkelijk geen idee. Maar het kan even zo goed echt zijn.

ik bedoel of het mss een grap is :’)

lekkerding alarm klinkt minder lief? x)

jaa en het handschrift was niet lelijk dus daarom dacht ik dat het mss een grap was van meisjes ofso? mja het kan ook zijn dat die jongen gewoon netjes schrijft…

Als je ziet dat het snel en vluchtig geschreven is, of gewoon typisch meidenhandschrift, heb je een kans dat hij nep is.

Maar als je de brief negeert, is het goed. Want als hij nep is, vinden de schrijvers het niet leuk dat je niet reageert. En als hij toch echt is, dan komt er waarschijnlijk nog een brief/gesprek.

ja hij is wel vluchtig geschreven…
nouja iig bedankt voor je reactie! hier had ik iets aan :’)

naja je weet toch niet wie het is, dus je hebt er ook niet echt veel aan om te weten of hij echt of nep is?

Je zult je over handschriften verbazen hoor, ik ken genoeg jongens met een supernet handschrift (:

heb je een idee van wie hij kan zijn?

nee ik heb echt geen idee…