Liefdesbrief?

Hey,

Even om de cliché aan de kant te zetten: Nee, ik ga hier geen hulp vragen om een liefdesbrief te schrijven, sorry voor de titel :flushed: .

Ik heb alleen een kleine vraag: Een jongen uit mijn school is al een hele tijd verliefd op mij. Tot nu heb ik altijd gedaan alsof ik het niet wist/alsof ik de subtiele hints niet snapte, omdat ik helemaal niet om kan met zulke dingen, maar daardoor heb ik het alleen maar erger gemaakt.

Volgens mij had hij stilaan genoeg van het wachten, want ik vond een briefje in mijn rugzak. Het was, zoals de titel al zegt, een liefdesbrief. Klein, kort, eerlijk en te onschuldig om weg te smijten. Ik vind de jongen niet leuk, of zelfs vervelend, op sommige momenten, maar het briefje weg smijten zou niet lukken, en het negeren nog minder. Maar antwoorden… Ik heb geen idee hoe ik, liefst zo kort mogelijk, niet kwetsend moet zeggen dat ik niet verliefd op hem ben. Alles wat ik in mijn hoofd zeg klinkt te kort, te cliché of te onpersoonlijk, en op papier lijkt alles nog erger.

Iemand met ervaring?

Het Is niet leuk voor die jongen maar ik zou het wel gewoon persoonlijk tegen hem zeggen dan kan je alles ( voor mij persoonlijk als dat bij jou niet zo is dat kan) alles makkelijker uit te leggen tegen die jongen en dan kan hij nog vragen stellen.

Oke, dankje :slightly_smiling_face: