Liefdesadvies please.

Hooii, ik heb DRINGEND ADVIES nodig.
Ik heb een ‘gewone’ vriend, maar mijn vriend(inn)en zeggen dat hij me leuk vind.
Dat klopt wel denk ik want hij zegt heel de tijd : xxxx enzo. En op msn vraagt hij : 'Denk je dat we :hugs: hebben’enzo?
Ik ben ook op hem, maar nu doet hij op watsapp helemaal van ‘Doei, jij wilt toch niks met mij’ Dus ik denk dat hij boos is enzo.

Is tie op me of niet ? Is tie boos of niet ?
Ik ben pas 11 maar wat is er tussen mij en hem aan de hand ? :$:$ xx

Heb je topic verplaatst. Dit mag bij liefde&boys. Of je moet hem op willen eten…

Maar vraag hem gewoon wat hij wilt en waarom hij dat stuurt.

Okee dankje wel !

Vraag of hij boos is. En als hij zegt; je wilt toch niets met mij dan moet je vertellen dat je hem wel ziet zitten en wat je voor m voelt.

^ idd

11 jaar… En nu al een smartphone… Het kan niet gekker worden. Maar oke, vertel gewoon dat je wel wat met hem wilt?

^Maar bijna iedereen heeft een BB :blush:

Ik ga hem gewoon vertellen wat ik voel!!

Dubbel :blush:

‘hij zegt de heletijd xxx enzo’.

Ja. Ik denk dat hij op sex uit is. mee kappen hoor. Dit is niet goed.

:’)

maar dus, als je nu al zo op een foto staat met een dikke duckface en je hebt al een smartphone. of hoe jij het zegt een ‘BB’ dan vind ik je er maar flink vroeg bij. Ik kreeg mijn eerste dure telefoon dit jaar pas, en ik ben 15.

maargoed, zeg het maar tegen hem, je bent toch maar 11, het zal niet een sirieuze relatie worden ofzo.

Overdrijven is ook een vak. Oke, ik vind op je 11e een Blackberry hebben wel een beeetje overdreven maar het is niet zo dat omdat jij dat niet had, niemand dat kan hebben. Tijden veranderen, he.

Maar ot: vraag aan hem wat hij vindt/wil en vertel dan ook meteen hoe jij erover denkt. :slightly_smiling_face:

Haha ik ben 16 en heb nog geeneens een smartphone :stuck_out_tongue:

Okee, dankjullie.
Maar waar ik woon heeft echt iedereen een bb dusjaa…

Maar sowiezo ga ik zeggen wat ik voel. THNX X

En hij is NIET in staat in sex. :rage:

'Denk je dat we hebben’enzo

Wat?
Iig, zeg gewoon dat je hem leuk vind ofzo.

http://media.tumblr.com/tumblr_lws3f5g37j1qh4qwy.gif

-