Liefdes verdriet

Hallo meiden.

Vroeger als kind heb ik veel meegemaakt. Dit heb ik nooit verwerkt. Afgelopen half jaar zat ik in een autoongeluk en alles kwam daardoor naar boven heel heftig. Ik kon mijn hoofd er niet bovenop houden.
In mijn relatiemet mijn ex kwam ik ook angsten en obstakels tegen waar ik niet mee om kom gaan door mijn vroegere ervaringen als kind. Ik uitte dit ook op een verkeerde manier. dit wist ik en omdat ik er zelf niet uit kom hebik proffesioneel hulp gezocht. Gisteren zei mijnex ik hou van je , maar ik kan er niet meer tegen. Om deze reden is het over.

We hadden bijna 2 jaar. ik houd zoveel van hem en het doet zoveel pijn. Ikkan er ook nisk aan doen dat ik dat heb, maar ik onderneem wel stappen. Hij laat mij gewoon vallen als baksteen. ik weet niet hoe ik dit moet verwerken en of ik er eigenlijk wel bovenop komt, want hij was het voormij…
Als je van iemand houd dan benje er toch voor degene en sta je die toch bij…

Hmm raar dat hij jou nu als een baksteen laat vallen terwijl hij weet dat je hier moeite mee hebt enzo. Probeer anders met vriendinnen te praten of met familie waar je mee close bent :slightly_smiling_face: succes en sterkte

Tsja… dit is niet wat je nu wil horen, maar tijd heelt echt. Je voelt je nu ontzettend kut en dat is begrijpelijk en dat mag natuurlijk ook gewoon, maar je kan er nu niks meer aan doen… Ik weet niet hoe het is uit gegaan en of jullie er rustig over hebben kunnen praten? Want dat helpt ook wel.
Aan de ene kant hoort hij je natuurlijk wel bij te staan, maar aan de andere kant als hij er zelf aan onderuit gaat is dat natuurlijk ook niet de bedoeling?

Veel sterkte in ieder geval.

Misschien is je vriend er ook kapot van, en weet die niet hoe hij er mee om moet gaan. Jij denkt dat hij jou laat vallen als een baksteen, maar misschien wilt hij gewoon even geen contact om alles te verwerken.

Maar succes en sterkte in elk geval <3

Ik denk ook dat hij niet weet hoe die ermee om moet gaan en hoe die moet reageren,maar hij heeft ook al die tijd niks gedaan, niks ondernomen en hij heeft ook nietgewahct tot ik hulpkreeg( stond op wachtlijst) en dat geeft hij al geenkans. in heel de relatie heeft dienooit geluisterd, begrip getoond en haakte hij bij gesprekken af en zie dat ik zeik en zeurde. ( sorry datik zolaat regaeer,maar kom nu pas achter hoe forum werkt) dus alles bij elkaar was die er nooit voor mij . in deze moeilijke periode