Liefdes verdriet..

hoi…

Laat ik maar gelijk beginnen met mijn verhaal. Begin dit schooljaar (zit nu in de eerste) zat ik opeens met een oude bekende van de basisschool in de klas. Zijn naam is Marijn. Ik kende hem al 4 jaar ofzo, maar niet heel erg goed. Ik kende hem alleen als een van de jongens uit groep 8 die hockeyden (hij doet dezelfde sport als ik) En 2 weken later, kreeg ik opeens training van Marijn en zijn zus. Na 2 trainingen was ik al verliefd. Zijn mooie, diepe blauwe ogen, blond haar, lieve stem, zijn geweldige hockey kunsten… Ik was gelijk verliefd. Maar ik ben dus 5 maanden lang verliefd op hem geweest zonder hem iets durven te vertellen. Dat kwam vooral omdat ik vroeger altijd werd afgewezen, omdat ik het rare meisje was dat gepest moest worden. Ik wilde dat nu niet weer. Dus ik heb me 5 maanden lang koest gehouden. Toen was ik er klaar mee. Ik schreef een briefje en stuurde een foto naar mijn 2 beste vriendinnen, die aanboden om hem te geven. Ik vond het een soort van prima. Dus ik dacht dat hij dus helemaal in de war was, en heel graag wilde weten wie het was. Maar mijn vriendin stuurde mij een screenshot van whatsapp, dat hij vroeg wat hij hier mee moet, als hij toch niet weet wie het is. Eigenlijk best wel logisch. Dus de volgende dag heeft een van mijn beste vriendinnen hem verteld dat ik het ben. En wat zei hij? Ik wist het. Dat was wat hij zei. En ik heb ook nog is chaos in de klas gecreërd ook, want nu worden wij twee continu geplaagd door zijn vrienden. Dus heb ik hem geskypte dat het mij spijt. En hij reageerde niet eens! Ik wou het opgeven, tot mijn laatste training met hem. Ik en een andere keeper waren de enigste die waren gekomen (ik ben keeper). Dus zei de begeleidende trainster dat zijn zus met de jongste keeper moest oefenen, en ik met Marijn… Ik schaamde me kapot, omdat ik niet wist hoe ik mij moest gedragen. Hij schoot dus een bal op doel. Ik hield hem tegen. Hij schoot een tweede bal op doel. ik hield hem tegen. En zo ging het maar door. En hij bleef me maar complimentjes geven. En wat deed ik? Stom lachen en uitbrabellen b-b-bedankt, en proberen complimentjes terug te geven. Ik ben echt te verliefd, en ik weet niet wat ik moet doen. Iemand tips?..

liefs, PicaLux…

Haha ik snap je titel niet. Maar probeer gewoon met hem te praten?

De titel is omdat ik heel veel verdriet heb omdat hij niks tegen me heeft gezegd, zelfs niet toen ik sorry zei… En het praten… Het kan moeilijk worden. Hij is werkelijk altijd met zijn vrienden, en ik heb hem al een soort van gevraagd door dat briefje… Maar hij heeft dus werkelijk niks gezegd. Ik ben boos op hem, verdrietig, maar ik ben nog steeds verliefd op hem…

Ah wat schattig, ik snap dat je t moeilijk vind om met em te praten waarover enzo. Heb ik ook ALTIJD. Want t is niet niks maar hoe awkwarder je het voor jezelf maakt joe awkwarder het is, gewoon doen alsof het nooit gebeurt is. maar ik zou gewoon complimentjes terug geven van mooi schot of leer me dat eens ! En subtiel veagen naar hoe zn weekend was hoe t met em gaat of een verhaal vertellen dat geeft alleen maar meer kans dat ie je aardig of leuk gaat vinden! Ik hoop dat ke dr wat aan hebt.

PS kan je kijken op mijn topic :slightly_smiling_face:

B-bedankt :slightly_smiling_face: ik ga mijn best doen, maar ik ben zo bang… Ik wil niet weer afgekraakt worden, of afgewezen…

Snap ik helemaal hoor heb het zelfde probleem maar als je niet je best doet word je afgewezen zonder reden, want ze weten nog niet hoe je bent. Je kan moeilijk ja zeggen tegen iemand die je nog niet echt goed kent ofzo. Probeer je verder ook niet te verontschuldigen is alleen maar vervelend voor jezelf. En voor hem is het al helemaal niet erg want iemand vind em leuk. En wie vind dat nou niet leuk?

Bedankt :relieved: