Liefdes verdriet

Ik ben verliefd op een jongen. Heb kei veel met hem mee gemaakt iedereen dacht dat hij op mij was en ik dacht dat ook maar hij was op mijn bff. Ze hebben nu iets met elkaar en daardoor heb ik al 3 dagen niet goed geslapen. Ik ben ook heel deprie. Wat moet ik nu doen om mij minder deprie tevoelen en weer een keer goed kan slapen.

Mag ik vragen hoe vaak je de vraag nog gaat stellen in een ‘nieuw’ topic? Stel je vragen gewoon in één van je topics. Er zijn heus wel mensen die reageren.

Maar mijn tip: Probeer 'm te vergeten en blij te zijn voor je vriendin. Er komt ooit heus wel iemand die jou óók helemaal leuk vindt! Don’t worry, be happy. :slightly_smiling_face:

Ik zou zowiezo wat meer afstand nemen nu van je vriendin, ze moet begrijpen dat dit voor jou niet leuk is! Ga leuke dingen doen met andere vriendinnen, verwen je jezelf en probeer niet aan hem te denken (ik weet dat dit moeilijk is) succes!
Xxx

Thnx maar het probleem is mijn vriendinnen zijn ook vriendinnen met hun we zitten eigenlijk ook altijd in een groep dus ik zie hun dan ook altijd. Ik kan hun niet ontwijken of ik moet de hele dag alleen in de caravan blijven.

hoe vervelend de situatie is. Je zal het toch moeten accepteren… Het antwoord hierop is tijd, je vindt die jongen leuk en dat zal echt niet opeens voorbij gaan maar het wordt vanzelf wel beter! :slightly_smiling_face:

Ja, doe dat

In de zomer haha

ja dan weet ik het ook niet? Liefdes verdriet zal wel langzaam vergaan denk ik?

Ik hoop dat het snel weg gaat