liefdes noob

Ik ben 17 en ik heb nog nooit gezoend of verkering gehad. Nu vind ik een jongen leuk en hij is 19. Hij maakt wel moves naar mij toe en ik vind hem echt heel leuk. Maar moet ik nu ook een move maken, hem meevragen naar iets? want ik durf dat eigenlijk helemaal niet en hij doet het al. Dus ik denk dat hij me wel leuk vind. En we hebben zoveel raakvlakken. En hij is lief en knap. Achja, wat zou ik moeten doen nu? Ohja ik ben net nieuw hier, echt super leuk is dit forum denk ik!

waarom reageert er niemand :frowning_face:

als je zeker weet dat hij jouw ook leuk begint te vinden, dan kun je hem mee uitvragen. Iemand moet beginnen met een ‘move’ zetten.

Ahhw dit is lief.

Bedenk jezelf; eens moet de eerste keer zijn! Hij vindt je waarschijnlijk toch wel leuk, anders zou je niet dat gevoel hebben. Als je met hem praat laat dan eens van die typische hints vallen: ‘Die nieuwe James Bond film lijkt me erg tof, maar ik heb niemand om er mee naartoe te gaan’ kost even wat moed, maar als hij je leuk vindt hapt hij wel :slightly_smiling_face: en geniet van de spanning, dat is echt leuk haha. Laat het allemaal over je heen komen!

Oh cute haha,

gewoon vragen doe je toch niets verkeerd mee (: of je kan hem ook wat hints geven zodat ie je miss vraagt.

Welkom op het forum trouwens!

Awh ik vind jou schattig!
Maar laat gewoon subtiel merken dat je hem ook leuk vindt, en vraag hem idd gewoon een keer mee om iets te gaan doen (ook al is het iets kleins).
En heeeeel veel plezier en geluk samen :slightly_smiling_face:

haha waarom ben ik schattig (a)
maar bedankt voor het advies tot nu toe,
reageer maar voor meer tips :slightly_smiling_face:

Je hoeft niet persé hem zelf mee te vragen, alleen wel laten merken dat je ook interesse hebt! Als hij je echt leuk vindt vraagt hij je waarschijnlijk zelf wel =)

Interesse in hem blijven tonen en even afwachten. Zet hij nog geen move? Zelf een move zetten :slightly_smiling_face:

Gewoon lekker jezelf zijn, want zoals wij jou “schattig” vinden omdat je jezelf toch wel een liefdes noob vindt, vindt hij dat waarschijnlijk ook. Jouw kleine klungeligheden zorgen er misschien wel voor dat hij head over heels verliefd op je wordt. You never know! Laat alles maar komen zoals het komt en ga er niet teveel over nadenken/ dingen doen die niets voor jou zijn alleen omdat dit voor anderen wel werkt op liefdesvlak, als het wat zou worden komt dat wel!

ash, dit vind ik lief (: dankjewel!