Liefde

Hoe voelt het als je geen gevoelens meer hebt voor je vriend/vriendin?

En hoe voelt het als je bij hem bent? Boeit het je allemaal niet meer? Kun je niet meer huilen om hem? Voel je je kutter als je bij hem bent en fijner als je alleen bent?

Vanwaar deze vraag? Misschien kan je je situatie uitleggen.

Is gewoon een vraag ben benieuwd, aangezien.ik dit nog nooit heb gehad

Als je dit nog nooit hebt gehad, waarom zou je dan dit willen weten?

Omdat ik wel eens twijfels heb gehad in relatie, en dus benieuwd ben hoe het is als gevoel weg is

Iedereen heeft wel eens twijfels. Als je gevoel weg is, dan is het gewoon weg. Dan vind je het niet leuk meer om bij iemand te zijn, mis je diegene niet zo, vind je het niet zo nodig om elkaar te zien etc.

Dus het uitmaken zou minder moeilijk zijn? En je zou je niet beter bij hem voelen? En je kunt niet meer huilem.om hem ?

Weet ik veel, dat is toch voor iedereen anders? Je kan het ook willen uitmaken, omdat je gevoelens minder zijn. Dat betekent niet dat je niet gehecht bent aan iemand en aan samenzijn. Dus ja, dat kan ook heel moeilijk zijn. Maar vooralsnog: waarom wil je dit weten van andere mensen? Voor iedereen is dit compleet anders.

Jeetje, je voelt het echt wel als de gevoelens weg zijn. Daar is geen hele handleiding met symptomen aan te wijden hoor. :’)