liefde

Heeeeii ,
Ik ben eigenlijk een beetje in de war , want ik vind een jongen echt heel erg leuk.
Het is me ex maar okee , hij vindt mij ook nog heel erg leuk.
Vandaag wou hij op school boeken van me lenen en hij kwam echt heel dichtbij want hij had een boek van me gepakt maar we zaten wat te dollen enzo.
Alleeen toen gaf die me een best lange kus , nu is me vraag : is het raar als je iemand kusje geeft als je geen verkering hebt?

Nee is niet raar, maar stel je vragen in het algemeen topic als je nog zo’n vraag hebt :slightly_smiling_face:

Nee vind ik ook niet raar

Ja weet ik eigenlijk ook niet , hahah

Ja dat is waar alleen , hij is wel 2 x vreemdgegaan… maar ik ga het denk ik wel proberen hihix

Ik vind het eigenlijk wel heel erg raar om iemand een kus te geven met wie ik geen relatie heb :’)
Behalve dan tijdens het stappen oid, maar gewoon op school vind ik dat wel erg gek. Ik zou ook heel erg raar op kijken als iemand mij opeens een kus zou geven, zou er ook echt niet van gediend zijn.

Ik vind dat eigenlijk ook beetje raar =\ Maar misschien vindt hij je wel weer erg leuk. En wil hij het proberen… Maar zoals anderen ookal zeiden als jij het ook weer wil proberen moet je misschien gewoon even gaan praten met hem HiHi :slightly_smiling_face:

het is wel raar als het gwn op school is maar als je dat niet wil maak hem da dan duidelijk. en als je hem terug wil dan is het ook niet erg van die kus op school. ga met hem praten voor meer duidelijkheid