Liefde?

Sinds een paar weken praat ik weer met een jongen waar ik 2 jaar bij in de klas heb gezeten, ik vind hem (meer dan) leuk. Ik weet niet hoe het komt maar opeens werd ik verliefd op hem… ook op whatsapp praten we nu veel, vooral omdat we nu allebei vakantie hebben. Hij stuurt steeds van die love smileys enzo, en zegt ook lieve dingen zoals; je hebt mooi haar, je bent schattig enz. Ik vind hem zoals ik al zei echt HEEL ERG leuk. Maar ik weet niet of hij mij ook wel echt leuk vindt. Telkens als ik hem app, reageert hij pas een half uur later, terwijl hij in dat half uur wel steeds online komt.

Ik zei vanmorgen ik vind je leuk… waarop hij zei: ahhww dat is echt lief! Dacht ik ja wat heb ik daar nu aan, weet ik het nog niet… ik zei, maar ik bedoel echt leuk leuk hé. Zei hij weer: Ahhw ik vind jou ook super leuk en lief! Vroeg ik: maar vind je mij ook leuk leuk? Zei hij: Beginfase (a)

Maar hij zegt bijna niks terug op mij… ik zei vanmorgen na dat gesprek: ik ga nu naar de manege, spreek je straks weer! Daar zei hij niks meer op terug…
Ik voel me zo rot hier over, elke seconde kijk ik op whatsapp of hij al heeft gereageerd…

Ook zie ik als ik bij hem op zijn instagram kijk, allemaal van die reacties van een meisje. Zo van: Wooowww lekkerding, etc. je kent het wel…
En ook hij doet dat bij dat meisje… Dus ik weet het gewoon niet :frowning_face: het is allemaal zo verwarrend!
Misschien praat ik te veel tegen hem? of ben ik te snel? ik wil weten wat ik fout doe :frowning_face:

Ik weet niet of ik me zelf nu te gek maak of zo… maar misschien dat iemand dit herkend?

Hij wil vast beleefd blijven, dat denk ik echt eigenlijk…

heeei ik snap je verhaal jongens zijn nogal verwarrend helaas…
ik vind dat jij niks fout doet je bent gewoon enthousiast omdat je hem leuk vind daar is niks ergs aan ik zou je niet te druk maken om hem maar als je hem echt zo leuk vind als je zegt zou je een keer kunnen vragen om af te spreken als hij daar serieus op reageert dan heb je miss een leuke date :sunglasses:

Waarom staat dit niet bij liefde & boys :cold_sweat:

Staat het al!