Liefde: Vind hij mij aantrekkelijk?

Hi,

Ik heb een bezorger die regelmatig aan mijn deur komt om een pakketje te bezorgen. Elke keer als hij weer voor mijn deur staat glimlacht hij volop. Ik maak het soms mee dat bezorgers al het pakketje voor de voordeur neerleggen en al weg zijn als ik de deur open doen. Deze bezorger doet dat nooit… laatst zag ik het pakketje al bij de voordeur liggen, dus toen dacht ik al: oh, hij is al weg… maar toen ik de deur open deed stond hij er nog een glimlachende hij heel lief naar mij. We hebben regelmatig momenten gehad dat we elkaar redelijk lang en diep in de ogen aankeken. Laatst deed mijn zus een keer de deur open en volgens haar was hij echt een beetje teleurgesteld dat ik niet de deur open deed. Ik wilde heel graag stappen gaan ondernemen maar dit vond ik dood eng… toch heb ik het gedaan. Ik heb op valentijnsdag de stoute schoenen aangetrokken. Hij kwam aan de deur en gaf mij het pakketje, ik zei: Dankjewel en een fijne dag! Toen wilde ik eigenlijk de deur dicht klappen… maar toch heb ik ervoor besloten om de deur weer te openen. Ik stapte naar buiten en ik zei: mag ik je misschien wat vragen? Hij keek verbaast en hij zei: Ja?? Ik zei: (heel dom) heb je een telefoon? Hij begreep het niet helemaal… maar hij zei jaa?? Toen zei ik: zou ik misschien je nummer mogen? Waarop hij antwoorden: Ja, maar ik heb eigenlijk al een vriendin. Ik dacht op dat moment echt… SHIT! Dus ik zei: oooh, nou jammer. En ik liep weg. Een paar dagen daarna kwam hij weer aan de deur… ik was mega zenuwachtig. Ik opende deur en hij deed godzijdank gewoon normaal tegen mij. Ik zei tegen hem: Zou je misschien nog een pakketje meekunnen nemen? Hij zei: ja tuurlijk! Ik gaf hem het pakketje en ik zag al vrij snel dat zijn handen enorm aan het trillen waren. Hij moest de doos scannen en het verzendbewijs briefje, hij was zo aan het trillen dat het hem niet lukte om de barcode te scannen… na 3 keer proberen was het gelukt. Ik had niet verwacht dat hij zo zenuwachtig zou zijn… tenminste ik denk dat hij zenuwachtig was.

Nu is mijn vraag aan jullie: zou deze jongen mij wellicht toch interessant, knap of wat dan ook hebben gevonden? Ik ben behoorlijk onzeker en hierdoor denk ík altijd dat niemand mij knap vind… maar toch vraag ik me af wat de trillende handen betekende, zijn glimlach en de zin: Ja, maar ik heb eigenlijk al een vriendin. Wat denken jullie? Ik ga uiteraard niet hem verder proberen te versieren, want hij heeft een vriendin. Maar toch ben ik benieuwd of hij mij überhaupt zag staan. Let me know wat jullie denken :smiling_face_with_three_hearts:

Hij heeft een vriendin, laat het los.

En ga op een andere manier aan de slag met je onzekerheid.

Bezorger hier blijft ook altijd staan. Zoek er weinig achter. Voor de rest staan veel bezorgers onder gigantische werkdruk dus de rust om te blijven staan moet je ook maar net hebben.

Misschien was ie meer zenuwachtig omdat hij zich ongemakkelijk voelde om het feit dat jij hem waarschijnlijk leuk vind en bang is dat je boos op hem bent ofzo.

En ja, mensen die hun werk doen moeten glimlachen. Ik werk in een winkel en ik glimlach ook naar iedereen. Dat verwacht mijn baas van mij :")

Ook al vond hij jou interessant: hij heeft een vriendin.

Wel leuk dat je het gevraagd hebt :slight_smile:

Maar de meeste bezorgers zijn gewoon vriendelijk.